Gode film. -Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

otlitrom

nutche skriver:

nu er jeg vild med gamle abba hits, så mamma mia er bare super skøn. ellers er der den med en helt masse bryllupper...åhh kan ikke huske navnet på den hedder den 10 weddings eller noget lign.

en lidt sjov film er catch me if you can....eller min absolutte ynglings film "men du sov" som er med sandra bullock (staves)

Er det den med brudepigen, med alle kjolerne? Den er rigtig sød, den har jeg set

Catch me if you can har jeg stående i hylden, men det er faktisk lang tid siden jeg har det den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

otlitrom

Linda skriver:

27 bryllupper den er bare så sød...

og ellers er der, hvis du er til lidt eventyr/fanasi, Eragon, som jeg personligt elsker... mamma mia, hvis du er til musicals, og abba musik er også guld værd...

ellers er der:

Stolthed og fordom (filmen)

p.s. i love u

Linda

Tak for dine bud P.S I love you er I flere der siger, så den skulle jeg nok prøve Stolthed og fordom? Har der ikke været en gammel indspilning af den også? Eller husker jeg forkert? Har ikke set den nye, men tror jeg har set noget der minder om

Anmeld

9. april 2010

Mimic

kitty skriver:

Tak for dine bud P.S I love you er I flere der siger, så den skulle jeg nok prøve Stolthed og fordom? Har der ikke været en gammel indspilning af den også? Eller husker jeg forkert? Har ikke set den nye, men tror jeg har set noget der minder om

den kørte som en serie på tv for nogle år tilbage, men der er kommet en filmatisering af serien, som er klart anbefalelses værdig (hedder det dét ) filmen hedder også stolthed og fordom

Anmeld

9. april 2010

TbCp

LotteGabriella skriver:

Den ultimative tøsefilm, som du bare SKAL se, hvis du ikke allerede har set den er "P.S. I love you"

Og så er han jo lækker at kigge på, ham Gerard Butler

HUMANAHUMANAHUMANA og ja DEN er god!

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Er det den med brudepigen, med alle kjolerne? Den er rigtig sød, den har jeg set

Catch me if you can har jeg stående i hylden, men det er faktisk lang tid siden jeg har det den.

ja lige præcis....jeg så den på min polterabend....den er bare SÅ sød

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

kitty skriver:

Det må lige være Jer jeg skal spørge!

Efter en uge med sygdom, og en kæmpe-træls eksamensopgave synes jeg jeg trænger til lidt underholdning. Jeg vil leje film!

Jeg er desværre ikke den store film-kigger, så mangler lidt inspiration. Jeg har dog set Grease, Dirty Dansing og alle "klassikerne".

Ud med det, piger!

Hvilke nyere tøsefilm/ gode film skal jeg gå efter?

Forbandelsen 1 og 2...

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

Fandt hverken The Notebook, Moulin Rouge eller P.S. I Love you! Er noget skuffet over at de er udlejet!

Nu har vi lejet 5 andre film. Vi startede med en der hedder "Artic outbreak", men slukkede efter 40 minutter... Simpelthen en af de værste film jeg længe har set..

Nu prøver vi med "Nothing but the truth"... Håber det bliver bedre!!

Anmeld

9. april 2010

Lullaby

the holiday

Meget muligt men det er bare for dårligt når de laver ny-indspilninger af film som er lavet før med ikke-kendte skuespillere!

Bare et surt opstød herfra

Anmeld

9. april 2010

L.J.L

kitty skriver:

Efter en uge med sygdom, og en kæmpe-træls eksamensopgave synes jeg jeg trænger til lidt underholdning. Jeg vil leje film!

Jeg er desværre ikke den store film-kigger, så mangler lidt inspiration. Jeg har dog set Grease, Dirty Dansing og alle "klassikerne".

Ud med det, piger!

nu ved jeg ikke om den allerede er nævnt, men se "ps. I love you" hvis du ikke har set den før og hvis du vil se en tude film

Den er så fantastisk god og rørende, puha

Anmeld

9. april 2010

helora

kitty skriver:

Ud med det, piger!

Ah, Le Grand Bleu på TVDanmark4. Startede for 10 minutter siden. En af de bedste film ever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.