Gode film. -Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Ansemusen

Lou skriver:

Nej jeg giver dig helt ret, jeg er heller ikke god til det, det er for meget i alle de der serier.. men filmene er meget anderledes. Det er meget mere bygget på kærlighedshistorien, og ikke alt muligt blod splatter  De er ligsom lidt mere teenage agtige hihi.

Men kun en ide. Ellers er en god tøse film the holiday. men Cam Diaz og Jule Law Så sød men også sjov!!

Uh ja, DEN er også god! Min kæreste og jeg havde faktisk været meget negative omkring den, fordi vi havde misforstået hvad den handlede om fuldstændigt. Min kusine sagde så at den var rigtig god, og var helt enig efter at have set den. Så den igen forleden med kæresten, som også syntes godt om den (dejligt med en blød mand , som også godt tør indrømme at han godt kan lide Sex and the City). Apropos - Sex and the City the Movie er også dejlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

otlitrom

Ansemusen skriver:

Jeg har den også fra Ude og Hjemme

Hvis ikke du ser The Notebook denne gang, må du altså gøre det en anden dag!

Jeg lejer den hvis de har den! Den lyder rigtig meget, som noget jeg er i humør til at se idag!

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

Lou skriver:

Nej jeg giver dig helt ret, jeg er heller ikke god til det, det er for meget i alle de der serier.. men filmene er meget anderledes. Det er meget mere bygget på kærlighedshistorien, og ikke alt muligt blod splatter  De er ligsom lidt mere teenage agtige hihi.

Men kun en ide. Ellers er en god tøse film the holiday. men Cam Diaz og Jule Law Så sød men også sjov!!

Hehe.. Jude Law.. Jeg ved ikke hvorfor, men manden gav ham en KÆMPE sviner den anden aften.. Jeg ved ikke hvor det kom fra, bare lige ud a den blå luft. Spændende a se, hvad der sker, hvis dén kommer med hjem. Men jeg tør godt

Anmeld

9. april 2010

Lou

Uh ja, DEN er også god! Min kæreste og jeg havde faktisk været meget negative omkring den, fordi vi havde misforstået hvad den handlede om fuldstændigt. Min kusine sagde så at den var rigtig god, og var helt enig efter at have set den. Så den igen forleden med kæresten, som også syntes godt om den (dejligt med en blød mand , som også godt tør indrømme at han godt kan lide Sex and the City). Apropos - Sex and the City the Movie er også dejlig!

JA den er bare så sød... Så sjov áf en tøsefilm og mener self Jude Law. Manden min synes også at den er rigtig god, og han synes også at SATC er god.. så jeg klager heller ikke.

Og jeg er jo total SATC fan, så ja den film SKAL også ses... og snart dukker to'eren op.... JUbiiiiii

Anmeld

9. april 2010

Lou

kitty skriver:

Hehe.. Jude Law.. Jeg ved ikke hvorfor, men manden gav ham en KÆMPE sviner den anden aften.. Jeg ved ikke hvor det kom fra, bare lige ud a den blå luft. Spændende a se, hvad der sker, hvis dén kommer med hjem. Men jeg tør godt

Haha det er godt... vi skal ikke lade os kue hihi!!!

Det er bare fordi de er misundelige fordi han score så mange damer i Alfie.... hihi.. den film er også god forøvrigt!!! Og så er han da også lidt lækker

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

Lou skriver:

JA den er bare så sød... Så sjov áf en tøsefilm og mener self Jude Law. Manden min synes også at den er rigtig god, og han synes også at SATC er god.. så jeg klager heller ikke.

Og jeg er jo total SATC fan, så ja den film SKAL også ses... og snart dukker to'eren op.... JUbiiiiii

Jaaaa det gør den  Er lykkelig for at der findes Drive in bio, så vi kan tage lillemanden med!!

Anmeld

9. april 2010

LotteGabriella

kitty skriver:

Det må lige være Jer jeg skal spørge!

Efter en uge med sygdom, og en kæmpe-træls eksamensopgave synes jeg jeg trænger til lidt underholdning. Jeg vil leje film!

Jeg er desværre ikke den store film-kigger, så mangler lidt inspiration. Jeg har dog set Grease, Dirty Dansing og alle "klassikerne".

Ud med det, piger!

Hvilke nyere tøsefilm/ gode film skal jeg gå efter?

Den ultimative tøsefilm, som du bare SKAL se, hvis du ikke allerede har set den er "P.S. I love you"

Og så er han jo lækker at kigge på, ham Gerard Butler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

LotteGabriella skriver:

Den ultimative tøsefilm, som du bare SKAL se, hvis du ikke allerede har set den er "P.S. I love you"

Og så er han jo lækker at kigge på, ham Gerard Butler

Han er sgu da sprød ham der!!

Den kommer også på listen.. Den bliver en rigtig sofa-weekend kan jeg mærke

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

nu er jeg vild med gamle abba hits, så mamma mia er bare super skøn. ellers er der den med en helt masse bryllupper...åhh kan ikke huske navnet på den hedder den 10 weddings eller noget lign.

en lidt sjov film er catch me if you can....eller min absolutte ynglings film "men du sov" som er med sandra bullock (staves)

Anmeld

9. april 2010

Mimic

nutche skriver:

nu er jeg vild med gamle abba hits, så mamma mia er bare super skøn. ellers er der den med en helt masse bryllupper...åhh kan ikke huske navnet på den hedder den 10 weddings eller noget lign.

en lidt sjov film er catch me if you can....eller min absolutte ynglings film "men du sov" som er med sandra bullock (staves)

27 bryllupper den er bare så sød...

og ellers er der, hvis du er til lidt eventyr/fanasi, Eragon, som jeg personligt elsker... mamma mia, hvis du er til musicals, og abba musik er også guld værd...

ellers er der:

Stolthed og fordom (filmen)

p.s. i love u

Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.