Gode film. -Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Lou

Hejsa Kitty

Altså Twiligt filmene er altså også ret gode, der er twilight og New Moon.. de handler om en skøn tøs og hendes vampyr love.... det lyder plat og ville ikke selv se dem først, men det er den skønneste kærlighedshistorie.. man bliver helt bidt...

Kram Lou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Ansemusen

Den ULTIMATIVE tøsefilm er uden tvivl 'The Notebook', som jeg bare elsker! Selv min kæreste og min bedste venindes kæreste tudede da de så den og syntes begge at den var virkelig god!
Kan kun sige at den skal du se! En film som er rørende, romantisk og giver sig tid!

Den handler om en ældre mand, Duke, som på et plejehjem læser højt fra en dagbog for en senil kvinde som intet husker af sin fortid. Man følger altså både disse ældre mennesker og dem som dagbogen handler om: En ung kvinde fra overklassen og en ung fyr fra arbejderklassen, som forelsker sig i hinanden. Men ikke uden udfordringer, hendes forældre vil ikke tillade forholdet..

Denne beskrivelse er langt fra god, men vil ikke røbe noget Så bare se den, hehe!

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

Zafir skriver:

Ellers må du jo komme forbi, hvis du lige er i nærheden af Odsherred hehe Film har jeg i hvertfald et par stykker af

Jo tak for tilbuddet.. Men det må nok blive en anden gang!

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

Ansemusen skriver:

Den ULTIMATIVE tøsefilm er uden tvivl 'The Notebook', som jeg bare elsker! Selv min kæreste og min bedste venindes kæreste tudede da de så den og syntes begge at den var virkelig god!
Kan kun sige at den skal du se! En film som er rørende, romantisk og giver sig tid!

Den handler den om en ældre mand, som på et plejehjem læser højtfra en dagbog for en senil kvinde som intet husker af sin fortid. Man følger alt så både disse mennesker og dem som dagbogen handler om: En ung kvinde fra overklassen og en ung fyr fra arbejderklassen, som forelsker sig i hinanden. Men ikke uden udfordringer!

Denne beskrivelse er langt fra god, men vil ikke røbe noget Så bare se den, hehe!

Årh, dén lyder GOD!! Den skal helt sikkert på listen!

Tak

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

kitty skriver:

Vi så de to af dem i sidste weekend. Og ja, det er super gode!! De er spændende! Jeg gemte mig bag en pude

Up - nå ja.. Jeg elsker tegnefilm.. Det var bestemt et bud!

Op er super god ja!!! Nej hvor vi grinede

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

Lou skriver:

Hejsa Kitty

Altså Twiligt filmene er altså også ret gode, der er twilight og New Moon.. de handler om en skøn tøs og hendes vampyr love.... det lyder plat og ville ikke selv se dem først, men det er den skønneste kærlighedshistorie.. man bliver helt bidt...

Kram Lou

Er ikke så god til det vampyr-halløj der er igang allesteder. Også på TV3.. Men jeg skulle måske give det en chance?

Tak for forslaget, Lou!

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

kitty skriver:

Er ikke så god til det vampyr-halløj der er igang allesteder. Også på TV3.. Men jeg skulle måske give det en chance?

Tak for forslaget, Lou!

Jeg er heller overhovedet ikke til vampyrfilm, men synes Twilight er smadder god! Men stadig 'The Notebook'

Den danske film Lykkevej er også fantastisk dejlig, livsbekræftende og sjov! Hvis du ikke har set den må den altså også komme på din liste!

Anmeld

9. april 2010

otlitrom

Ansemusen skriver:

Jeg er heller overhovedet ikke til vampyrfilm, men synes Twilight er smadder god! Men stadig 'The Notebook'

Den danske film Lykkevej er også fantastisk dejlig, livsbekræftende og sjov! Hvis du ikke har set den må den altså også komme på din liste!

Lige nu ligger The Notebook, Moulin Rouge og Up i toppen af listen.. Men jeg skulle måske tage mig sammen og prøve vampyr-dillen. Haribos vampyrer er i hvert fald gode

Lykkevej er ret sjov! Jeg tror jeg har den liggende fra Ude & Hjemme eller noget lignende... Har i hvert fald set den!

Anmeld

9. april 2010

Lou

kitty skriver:

Tak for forslaget, Lou!

Nej jeg giver dig helt ret, jeg er heller ikke god til det, det er for meget i alle de der serier.. men filmene er meget anderledes. Det er meget mere bygget på kærlighedshistorien, og ikke alt muligt blod splatter  De er ligsom lidt mere teenage agtige hihi.

Men kun en ide. Ellers er en god tøse film the holiday. men Cam Diaz og Jule Law Så sød men også sjov!!

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

kitty skriver:

Lige nu ligger The Notebook, Moulin Rouge og Up i toppen af listen.. Men jeg skulle måske tage mig sammen og prøve vampyr-dillen. Haribos vampyrer er i hvert fald gode

Lykkevej er ret sjov! Jeg tror jeg har den liggende fra Ude & Hjemme eller noget lignende... Har i hvert fald set den!

Jeg har den også fra Ude og Hjemme

Hvis ikke du ser The Notebook denne gang, må du altså gøre det en anden dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.