zumba fitness

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Miss BananaHammock

LotteGabriella skriver:

nææh desværre men i Fitnessworld har de noget der hedder Latinmix, som er det samme så der kan du da prøve hvordan det er, hvis der er en i nærheden 

Jeg skal selv på et hold mandag 14 dage pga. ventetid 

Hvilken fitness world går du i? Jeg underviser i LatinMix i Århus og ofte forsvinder de lange ventelister på dagen. Så man skal bare tilmelde sig også ha' is i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Bamseboet :D

Mamman skriver:

Hvor er det henne til 20 kr? og hvad dag og tid?

Har nemlig overvejet at starte i Høng om mandagen der koster det 40 kr pr gang. Om jeg kører til Høng er lige meget, da der er lige langt (hvis det altså er i Slagelse)

i går startede det i Røsnæshallen...

-en hal som så mange andre haller, men vi fyldte den helt ud... tror der var omkring 150 -200 mennesker..

prisen er 20,- pr gang og 100 ,- i tilmelding.

tiderne er:

Mandag kl 18.45 - 19.45  og 20-21

Hvis du er på  facebook, så kan du se mere om det her:

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=112127368801520&ref=ts 

-Helle

Anmeld

13. april 2010

tb

det er godt nok blevet populært, det Zumba  jeg har os tænkt mig jeg vil prøve det når jeg har født.. elsker at danse, så det er da bare den perfekte måde at få motion på

Anmeld

13. april 2010

LotteGabriella

Hvilken fitness world går du i? Jeg underviser i LatinMix i Århus og ofte forsvinder de lange ventelister på dagen. Så man skal bare tilmelde sig også ha' is i maven

Jeg er i Nykøbing Mors i Nordvestjylland, hvor det slet ikke er startet op endnu, så skal prøve det i Brøndby, når jeg er på ferie derover Har hørt fra min veninde at der ikke er en tid før!

Anmeld

13. april 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Bamseboet :D skriver:

i går startede det i Røsnæshallen...

-en hal som så mange andre haller, men vi fyldte den helt ud... tror der var omkring 150 -200 mennesker..

prisen er 20,- pr gang og 100 ,- i tilmelding.

tiderne er:

Mandag kl 18.45 - 19.45  og 20-21

Hvis du er på  facebook, så kan du se mere om det her:

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=112127368801520&ref=ts 

-Helle

Jeg kender flere der var derude i går, men jeg gider ikke køre helt der ud men tak for svar.

Det er også i Høng hallen i går, tror at vi var 70-80 stykker, det er helt vildt hvor populært det er blevet

Anmeld

13. april 2010

Miss BananaHammock

LotteGabriella skriver:

Jeg er i Nykøbing Mors i Nordvestjylland, hvor det slet ikke er startet op endnu, så skal prøve det i Brøndby, når jeg er på ferie derover Har hørt fra min veninde at der ikke er en tid før!

Oki. Ja så er der lidt langt hvis jeg skulle love dig en plads næste gang jeg kører mit hold

Anmeld

13. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ih, hvor er det sjovt - og skønt at nogle af de træningsformer man som sportsnørd har kendt til lige pludselig kommer til DK og boomer.

Synes det er skønt at muligheden for endelig at prøve det er her.

Jeg vil vildt gerne gå til 2 ting. Polefitness og så prøve Zumba.

Min svigerinde siger Zumba er mega sjovt.

Anmeld

13. april 2010

Miss BananaHammock

Alexis skriver:

Ih, hvor er det sjovt - og skønt at nogle af de træningsformer man som sportsnørd har kendt til lige pludselig kommer til DK og boomer.

Synes det er skønt at muligheden for endelig at prøve det er her.

Jeg vil vildt gerne gå til 2 ting. Polefitness og så prøve Zumba.

Min svigerinde siger Zumba er mega sjovt.

Jeg underviser i LatinMix og LadyFit som er meget ala de ting og jeg er SÅ glad for det!! Medlemmerne går altid glade derfra og det kan ihvertfald også mærkes i både mave og lår når vi er færdige!

Anmeld

14. april 2010

LotteGabriella

Miss BananaHammock skriver:

Oki. Ja så er der lidt langt hvis jeg skulle love dig en plads næste gang jeg kører mit hold

ja det er der desværre det ville ellers være kanon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.