zumba fitness

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Trolde_mor

Mamman skriver:

Hvor er det henne til 20 kr? og hvad dag og tid?

Har nemlig overvejet at starte i Høng om mandagen der koster det 40 kr pr gang. Om jeg kører til Høng er lige meget, da der er lige langt (hvis det altså er i Slagelse)

Prøv at søge Zumba fitness på facebook, stifteren hedder Pia Gøtze

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

angelmom

MoarJ skriver:

Vil også undersøge det nærmer... Ved faktisk ikke om vi har noget herover i Jylland...

Der er mange steder uden for fitness.dk hvor man kan træne zumbafitness jeg skal have tilmeldt mig inde i det nye Aalborgs nye helsecenter, jeg bryder mig personligt ikke om at kommer i et fitness center, har haft nogle dårlige erfaringer med det!!

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Linda skriver:

moarJ hvor bor du, for der er hold i både kolding, vejle, århus, aalborg, viborg og mange andre steder

jeg går til det i Kolding, hvor der pt er venteliste til holdene...

Hvor i Kolding kan man gå til det henne?

Jeg bor selv i kolding, og vil super gerne gå til det, når jeg har født, og skal igang med at tabe mig!

Anmeld

12. april 2010

Mimic

Hvor i Kolding kan man gå til det henne?

Jeg bor selv i kolding, og vil super gerne gå til det, når jeg har født, og skal igang med at tabe mig!

gå ind på zumbalicious.dk... der står en masse om det, og Signe der har det er bare super dygtig dog er der lange ventelister lige pt. men der kommer hold om lørdagen herfra den 24 april...
Linda

Anmeld

12. april 2010

LotteGabriella

nææh desværre men i Fitnessworld har de noget der hedder Latinmix, som er det samme så der kan du da prøve hvordan det er, hvis der er en i nærheden 

Jeg skal selv på et hold mandag 14 dage pga. ventetid 

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Linda skriver:

gå ind på zumbalicious.dk... der står en masse om det, og Signe der har det er bare super dygtig dog er der lange ventelister lige pt. men der kommer hold om lørdagen herfra den 24 april...
Linda

Jeg har termin d 13 maj, så det skal helst være efter det, og gerne først til juli, da jeg lige har nogen eksamener i juni jeg skal have overstået.. Men jeg har faktisk skrevet hende en mail for noget tid siden, men hun har bare aldrig svaret tilbage.. :/

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Linda skriver:

Linda

Er det det i Bramdrupdamhallerne eller?

Anmeld

12. april 2010

Mimic

marikka skriver:

Er det det i Bramdrupdamhallerne eller?

vi er på skt. Michaels skole, i hallen, nu... der er bedre plads, da vi er mange, men hun har pause i juli og august og starter op igen til september, så skriv en mail til hende så du er sikker på at få plads

Anmeld

12. april 2010

Gellan

Nøj hvor vil jeg gerna prøve det der Zumba Syntes det ser så sjovt ud, samtidig med at det er super godt for kroppen Håber, at en eller anden snart starter et hold her på Færøerne, for så skal jeg være den første på listen

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Jeg har købt Zumba Ultimate (men ser den ikke længere der), og jeg venter på den bliver leveret. Det tager op til 10 arbejdsdage, som jeg synes er længe, men jeg håber det er det værd. .

Jeg har prøvet Zumba før, omkring 2002, da det stadig var på VHS video. Lyden var ikke god, men træningen var super. Jeg mistede desværre båndene, da vi flyttede fra USA til Danmark. Jeg håber denne nye version af Zumba er bedre. Jeg skal nok lade jer piger vide hvad jeg synes om dem, når de er her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.