zumba fitness

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.499 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. april 2010

berith82

Jeg kunne godt tænke mig at komme i gang med zumba fitness.
Er der nogen der har dvdér med zumba fitness som jeg kan købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

angelmom

berith82 skriver:

Nej jeg har desværre ikke en dvd du kan købe, men du kan hvis der er et fitness.dk i nærhed af hvor du bor tilmelde dig hold der!!

Jeg skal nemlig osse have tilmeldt mig!

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

berith82 skriver:

Kunne også vildt meget tænke mig at komme igang med det.. Tror det er rigtig fedt...

Anmeld

8. april 2010

Mimic

det er hyleskægt og kan varmt anbefales

Jeg er afsted 2 gange i ugen og nyder hvert et minut...

Tv shop har dvd'er, men ellers find et hold i nærheden af dig, det er sjovere sammen med andre...

så bare afsted...

Linda

Anmeld

8. april 2010

Trolde_mor

MoarJ skriver:

Kunne også vildt meget tænke mig at komme igang med det.. Tror det er rigtig fedt...

Jeg bor på sjælland, og her er der idrætsforeninger der starter Zumba op, skal selv prøve en forsmag for en 20' er her om en uge, og så starter jeg ellers op på et hold i sep. - et halvt år for 600 kr.

Så det kan du / i jo prøve at undersøge Meget billigere end fitness.dk

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

Senia skriver:

Jeg bor på sjælland, og her er der idrætsforeninger der starter Zumba op, skal selv prøve en forsmag for en 20' er her om en uge, og så starter jeg ellers op på et hold i sep. - et halvt år for 600 kr.

Vil også undersøge det nærmer... Ved faktisk ikke om vi har noget herover i Jylland...

Anmeld

8. april 2010

Mimic

moarJ hvor bor du, for der er hold i både kolding, vejle, århus, aalborg, viborg og mange andre steder

jeg går til det i Kolding, hvor der pt er venteliste til holdene...

Anmeld

8. april 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Senia skriver:

Hvor er det henne til 20 kr? og hvad dag og tid?

Har nemlig overvejet at starte i Høng om mandagen der koster det 40 kr pr gang. Om jeg kører til Høng er lige meget, da der er lige langt (hvis det altså er i Slagelse)

Anmeld

8. april 2010

Miss BananaHammock

Hvis i er medlem af Fitness World, så har de det hold der hedder LatinMix. Det er samme stil med dans med simple trin og masser af energi

Anmeld

8. april 2010

Tina2

Jeg er startet til zumba og det er meeeega sjovt:-) Tror bestemt også du kan finde et hold i nærheden af dig, synes det starter op overalt....

Her i vores lille by var kravet vist ca 20.... Min nabo kunne så ikke om tirsdagen så hun fik at vide at kunne hun samle 12, så ville de godt starte et hold op om onsdagen også..... Der mødte så 97 op om tirsdagen og over 40 om onsdagen!!!!  Så der er gang i kwindehofterne her i byen *gg*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.