er der nogen der kan sy mig sådan een her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

oo

quity skriver:

Ammepuder er sådanne boomerang formede og dem kan du købe i enhver butik der forhandler baby ting og har også set dem i Bilka. Har du været i Ikea? For kunne godt bruge nogle ting derfra.

super jeg er jo mega nybegynder i det her baby univers!

nej, jeg har ikke været i ikea endnu, jeg håber jeg kan få Søren lokket med på en tur i weekenden

hvad mangler du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

oo

quity skriver:

Hvis du ik kan få en i Ikea, tror jeg sagtens jeg kan sy en, problemet er bare at jeg ik har dun til den som der er i den på billedet. Men ellers kan der jo bruges krøyer kugler

sejt  jeg vender lige tilbage!

Anmeld

8. april 2010

quity

Tjuhl skriver:

sejt  jeg vender lige tilbage!

Jeg har sendt et brev til dig med de ting jeg godt kan bruge fra Ikea...

Anmeld

8. april 2010

Skouboe

quity skriver:

Hvis du ik kan få en i Ikea, tror jeg sagtens jeg kan sy en, problemet er bare at jeg ik har dun til den som der er i den på billedet. Men ellers kan der jo bruges krøyer kugler

Krøyer kugler er nok en små-dyr og faktisk ikke særligt god løsning. Personligt bruger jeg en god vinterdyne, med dun, og det virker fantastisk. Faktisk blev den boende i sengen efter jeg havde født sidste gang.

Hvis du skal ud i at have den syet, så køb en lidt fluffy fiber-dyne i IKEA, rul den sammen og få en til at sy et betræk du kan putte den ind i. Det tror jeg er en både billigere og bedre løsning.. og betrækket kan vaskes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.