er der nogen der kan sy mig sådan een her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.455 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. april 2010

oo

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1058

jeg er desperat efter en graviditetspude til at sove med, og det er lige sådan een her jeg mener, men for djævelen da! de er jo MEGAdyre

så jeg tænkte, at der herinde helt sikkert må være nogen der kan finde ud af at sy sådan en lang pølse for meget færre penge og sende den til Faaborg

kom frisk med tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

iln

Jeg skal lige høre. Er det bare en lang pølse? og hvilke fyld skal der i?

Anmeld

8. april 2010

Vial

Hvad med at bruge en ganske almindelig ekstra dyne - eller endnu bedre ta' dig en elsker - sådan en kan man jo også modelere lidt rundt med, så man ligger helt bekvemt. Tror jeg manden din vil ha' forståelse for.

Anmeld

8. april 2010

Thildesmor

sådan uden at være 110% sikker så synes jeg altså jeg så sådan en der i ikea for et par uger siden og det var ihvertfald ikke en formue den kostede måske omkring 200 tror jeg

Anmeld

8. april 2010

otlitrom

Anette-Johansen skriver:

sådan uden at være 110% sikker så synes jeg altså jeg så sådan en der i ikea for et par uger siden og det var ihvertfald ikke en formue den kostede måske omkring 200 tror jeg

Den her måske?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60160095

Anmeld

8. april 2010

Thildesmor

kitty skriver:

Den her måske?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60160095

Arghh synes altså den var større  eller var den..?!?! hehe seriøst kan altså ikke helt huske det.. men den så dejlig ud

Anmeld

8. april 2010

Svane83

Synes jeg så en fuldstændig magen til i et Lidl katalog for ikke så længe siden og det var altså ikke første gang at de havde dem i.

De var ikke ret dyre tror også det var omkring 200kr. - mon ikke de får dem igen?

Anmeld

8. april 2010

oo

svane83 skriver:

Synes jeg så en fuldstændig magen til i et Lidl katalog for ikke så længe siden og det var altså ikke første gang at de havde dem i.

De var ikke ret dyre tror også det var omkring 200kr. - mon ikke de får dem igen?

åh men vores Lidl får ALDRIG deres tilbudsvarer, så det tør jeg ikke satse på

Anmeld

8. april 2010

oo

Anette-Johansen skriver:

Arghh synes altså den var større  eller var den..?!?! hehe seriøst kan altså ikke helt huske det.. men den så dejlig ud

ork! til Ikea turen går - TAK

Anmeld

8. april 2010

oo

KaMa skriver:

Hvad med at bruge en ganske almindelig ekstra dyne - eller endnu bedre ta' dig en elsker - sådan en kan man jo også modelere lidt rundt med, så man ligger helt bekvemt. Tror jeg manden din vil ha' forståelse for.

han har været villig i nogle uger nu, men han får mega ondt af at ligge så hans krop er modelleret efter min, så jeg må hellere finde en alternativ løsning - der er jo 6 måneder igen

forresten og jeg har prøvet med en dyne, men det funger ikke rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.