er der nogen der kan sy mig sådan een her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

oo

iln skriver:

Jeg skal lige høre. Er det bare en lang pølse? og hvilke fyld skal der i?

øj, der er nogen der har fundet en til billigpenge i Ikea, så jeg tror lige jeg vil ind til Odense og se på den først. men tak, ellers, Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

linemus

Tjuhl skriver:

ork! til Ikea turen går - TAK

Vær opmærksom på, at puden ikke kan vaskes - kun betrækket. Har nemlig også lige kigget på den, da jeg pt. ligger og krammer en flad dyne om natten

Anmeld

8. april 2010

Thildesmor

Tjuhl skriver:

ork! til Ikea turen går - TAK

hehe selv tak, og rigtig god ikea tur

Anmeld

8. april 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1058

jeg er desperat efter en graviditetspude til at sove med, og det er lige sådan een her jeg mener, men for djævelen da! de er jo MEGAdyre

så jeg tænkte, at der herinde helt sikkert må være nogen der kan finde ud af at sy sådan en lang pølse for meget færre penge og sende den til Faaborg

kom frisk med tilbud

Du kan bruge en ammepude. Det virker lige så godt

Anmeld

8. april 2010

NLME<3

hej jeg har den fra lidl, og jeg synes den var for stor og sove med så brugte den ikke rigtig. du må få den hvis du vil, der er ikke noget betræk til den, men jeg brugt bare en alm. dynebetræk. den er max brugt 3 gange

Anmeld

8. april 2010

oo

louieibsen skriver:

hej jeg har den fra lidl, og jeg synes den var for stor og sove med så brugte den ikke rigtig. du må få den hvis du vil, der er ikke noget betræk til den, men jeg brugt bare en alm. dynebetræk. den er max brugt 3 gange

hej! tak for tilbuddet jeg tror lige jeg vil tage et smut i ikea og se på den de har derude, men hvis den ikke er noget, så vender jeg lige tilbage

Anmeld

8. april 2010

Ida.

Jeg har i begge mine graviditeter brugt en ammepude til det formål... så det er også en mulighed...

Anmeld

8. april 2010

oo

idamaria83 skriver:

Jeg har i begge mine graviditeter brugt en ammepude til det formål... så det er også en mulighed...

men er en ammepude ikke sådan en boomerangformet pude? hvor køber man egentlig sådan nogen henne?

Anmeld

8. april 2010

quity

Tjuhl skriver:

men er en ammepude ikke sådan en boomerangformet pude? hvor køber man egentlig sådan nogen henne?

Ammepuder er sådanne boomerang formede og dem kan du købe i enhver butik der forhandler baby ting og har også set dem i Bilka. Har du været i Ikea? For kunne godt bruge nogle ting derfra.

Anmeld

8. april 2010

quity

Tjuhl skriver:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1058

jeg er desperat efter en graviditetspude til at sove med, og det er lige sådan een her jeg mener, men for djævelen da! de er jo MEGAdyre

så jeg tænkte, at der herinde helt sikkert må være nogen der kan finde ud af at sy sådan en lang pølse for meget færre penge og sende den til Faaborg

kom frisk med tilbud

Hvis du ik kan få en i Ikea, tror jeg sagtens jeg kan sy en, problemet er bare at jeg ik har dun til den som der er i den på billedet. Men ellers kan der jo bruges krøyer kugler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.