Hejsa.
Hmm, først må je synes det er en meget mærkelig kommentar at komme med fra lederens side.
hvis de studerende ikke kommer ud i praksis hvordan skal de så lære??? Er helt lost over hendes udtalelse, og mener bestemt hun er helt ved siden af og hun måske er den der ikke er egnet.............
I min datters børnehave var der hele tiden mindst en og gerne to studerende. Idag går hun i SFO og der er der også et par stykker.
Der har også altid været en medhjælper, og de er så vidt jeg ved, slet ikke uddannet.
Disse mennesker der har været i min datters instiutioner har altid været meget venlige, søde og meget kompetente, men det skal også siges at det ansvarlige personale er yderst dygtige i at "lære" dem op.
Jeg vil ikke mene at det ville være bedre med en fastansat, for hvor skal de studerende så få deres erfaringer fra. Jeg går også ud fra at de steder hvor de studerende er ude i "praktik" skal give feedback på den studerende, så de "dårlige" bliver sorteret fra og ikke kan gøre uddannelsen færdig hvis de er uegnede???
Christina
Anmeld