Som datter af en tatovør, så er det jo næsten selvsagt at jeg er helt forgabt i tatoveringer. Jeg har dog kun pt. to, men de skal klart bygges videre på, og jeg har en masse ideer til flere tatoveringer jeg gerne vil have.
Min datters navn står på min venstre arm ca 10 cm over håndleddet, der vil jeg gerne have skrevet hendes fødselsdag under navnet, og lavet en sommerfugl i farver oven i den. (Ikke fordi sommerfugle er populære, men fordi sommerfugl betyder forandring, og vores datter var en stor forandring i vores liv.)
På den ene fod på siden (fra bunden af foden op over anklen) skal jeg have lavet et lille bøgetræ som har både grønne blade og nogle visne blade der falder af, samt der skal være tydelige rødder. Det er en tatovering som min mand og jeg skal have lavet sammen, den symboliserer vores gode og dårlige tider sammen, at det er et bøgetræ er fordi vores datter blev lavet på Skanderborg festival (som er i en bøgeskov).
Billede 1 og 2: Jeg vil gerne have lavet en ranke a la denne, den skal bare være i lysegrøn og med hvide og lilla margueritter, da det var min mormors yndlings blomst (hun døde på min fødselsdag for 15 år siden).
Billede 3 og 4: Da jeg er en tyk trunte er dette et projekt et stykke ude i fremtiden, men jeg vil gerne have lavet nogle store flotte englevinger på ryggen, og inden i dem skal der stå noget som fylder godt (a la billedet), hvad der skal stå ved jeg bare ikke endnu!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld