Tattoo.... Hvis I kunne vælge lige den I gerne ville have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Sujan

Har ikke lige noget billede.. Men det armbånd Pernille rosendahl har ( hende fra x-faktor) synes jeg er vildt flot... Evt som ankelkæde i stedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Pia.

Sujan skriver:

Har ikke lige noget billede.. Men det armbånd Pernille rosendahl har ( hende fra x-faktor) synes jeg er vildt flot... Evt som ankelkæde i stedet for

Den er jeg også helt vild med - den er sindsygt flot... sådan en kunne jeg godt finde på at få lavet om min ankel... vil nemlig helst ikke have noget på min hånd - skal kunne skjules....

Anmeld

9. april 2010

Nanna1985

~Sarah~ skriver:

Arhmen, hun er simpelthen også bare SÅÅ dygtig..

Aldrig har jeg set en der tattoverer så godt som hende..

Nej hun kan sgu sit arbejde godt

Anmeld

9. april 2010

qp

Jeg har et pr stykker som i kan se...

Billede 1: Et personligt digt jeg har skrevet og som så er blevet oversat til hindi. Den sidder på indersiden af min venstre arm.

Billede 2: Siger jo sig selv, det sorte representerer døden, det hvide, livet og symbolet i midten representerer sjælen. Og den sidder så på ryggen

Billede 3: Er et mor/barn symbol, linierne representerer barnets livsstadier, barnets løsrivelse fra moderen, og barnets rejse igennem livet som jo altid leder hen til der hvor det hele startede - centret/ moderen (cirkelen i midten). Cirkelen i midten representerer endvidere også moderkagen hvor barnet jo har boet og begyndelsen på livet. Den sidder helt nederst på ydersiden af håndleddet.

Billede 4: Er min venstre arm hvor jeg er ved, at få opbygget en fullsleeve tattovering, indtil nu er der kun 8 sorte roser som er placeret forskellige steder + billede nr 1 på underarmen + billede nr 3. Det er et stort projekt som kommer til, at tage tid og det koster mig ca. 2000 kr pr gang for 3 timer. Jeg får bygget på den når jeg mener jeg har råd til det og imellemtiden sidder jeg og leder efter nye ideer til den.

Så for mig er det ikke et spørgsmål om økonomi som så, jeg får lavet det jeg kan lide og når jeg har råd til det

Kh qp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2010

Sommerfuglelarven

Som datter af en tatovør, så er det jo næsten selvsagt at jeg er helt forgabt i tatoveringer. Jeg har dog kun pt. to, men de skal klart bygges videre på, og jeg har en masse ideer til flere tatoveringer jeg gerne vil have.

Min datters navn står på min venstre arm ca 10 cm over håndleddet, der vil jeg gerne have skrevet hendes fødselsdag under navnet, og lavet en sommerfugl i farver oven i den. (Ikke fordi sommerfugle er populære, men fordi sommerfugl betyder forandring, og vores datter var en stor forandring i vores liv.)

På den ene fod på siden (fra bunden af foden op over anklen) skal jeg have lavet et lille bøgetræ som har både grønne blade og nogle visne blade der falder af, samt der skal være tydelige rødder. Det er en tatovering som min mand og jeg skal have lavet sammen, den symboliserer vores gode og dårlige tider sammen, at det er et bøgetræ er fordi vores datter blev lavet på Skanderborg festival (som er i en bøgeskov).

Billede 1 og 2: Jeg vil gerne have lavet en ranke a la denne, den skal bare være i lysegrøn og med hvide og lilla margueritter, da det var min mormors yndlings blomst (hun døde på min fødselsdag for 15 år siden).

Billede 3 og 4: Da jeg er en tyk trunte er dette et projekt et stykke ude i fremtiden, men jeg vil gerne have lavet nogle store flotte englevinger på ryggen, og inden i dem skal der stå noget som fylder godt (a la billedet), hvad der skal stå ved jeg bare ikke endnu!

Anmeld

9. april 2010

MM1987

qp skriver:

Jeg har et pr stykker som i kan se...

Billede 1: Et personligt digt jeg har skrevet og som så er blevet oversat til hindi. Den sidder på indersiden af min venstre arm.

Billede 2: Siger jo sig selv, det sorte representerer døden, det hvide, livet og symbolet i midten representerer sjælen. Og den sidder så på ryggen

Billede 3: Er et mor/barn symbol, linierne representerer barnets livsstadier, barnets løsrivelse fra moderen, og barnets rejse igennem livet som jo altid leder hen til der hvor det hele startede - centret/ moderen (cirkelen i midten). Cirkelen i midten representerer endvidere også moderkagen hvor barnet jo har boet og begyndelsen på livet. Den sidder helt nederst på ydersiden af håndleddet.

Billede 4: Er min venstre arm hvor jeg er ved, at få opbygget en fullsleeve tattovering, indtil nu er der kun 8 sorte roser som er placeret forskellige steder + billede nr 1 på underarmen + billede nr 3. Det er et stort projekt som kommer til, at tage tid og det koster mig ca. 2000 kr pr gang for 3 timer. Jeg får bygget på den når jeg mener jeg har råd til det og imellemtiden sidder jeg og leder efter nye ideer til den.

Så for mig er det ikke et spørgsmål om økonomi som så, jeg får lavet det jeg kan lide og når jeg har råd til det

Kh qp

Flotte tattoos - jeg tror ærmet bliver helt vildt godt, jeg elsker old school tats...

Der er brugt hvidt i den på ryggen ik??...hvordan er det med det, hvis man er mørkere i huden kan man så også bruge det?...og hvordan holder det. For vil gerne have en hvid orkide på ryggen...

Anmeld

9. april 2010

LIZO

jeg har lige fået lavet, men vil så gerne ha lavet nogle blomster på benet..

vil ha lavet en blomst for hver af mine forældre. min søster og hendes barn(børn)  kan bare ikke finde ud af om jeg bare skal få den lavet eller vente til hun har fået en mere. eller bare gør det og få lavet en ekstra når hun kommer så langt.. vil ha 2 mindre blomster for mine 2 ældre søstre.. men dem ser jeg ikke så meget.. de er meget ældre..

vil os gerne ha lavet videre på den jeg har i nakken. den er lidt kedeligt.. vil gerne ha lavet den lidt størrer og med noget farve.. den er lavet i grå. med et sort hjerte..

jeg kan ikke få nok.. 

Anmeld

9. april 2010

Becks

Når jeg engang får børn, vil jeg gerne have lavet deres portræt, hånd eller fodaftyk på ryggen (billederne er sakset fra google)

Ellers kunne jeg gerne tænke mig lidt ala denne her ranke på foden, evt med nogle spanske marguritter og orkidé

Anmeld

9. april 2010

LinLin

Jeg har et påbegyndt puslespil med nogle brikker ved siden af - på venstre skulderblad (billede 1). Det er ikke meningen det skal "laves færdigt!" Fik den efter jeg endelig havde taget mig sammen til at gå til psykolog og snakke mit liv igennem og det fik en masse ting på plads - hvilket puslespillet jo så repræsenterer. Men det er kun påbegyndt, da man jo ikke ved hvordan livet vil forme sig

Overvejede også at få skrevet "The years teach much, which the days never know" - men puslespillet dækker efterhånden det for mig

Jeg kunne godt tænke mig at få skrevet min drenges navne/forbogstaver (når lillebror er kommet) på en aller anden kunstnerisk måde - evt på et andet sprog. Formentligt på håndleddet...

Har også tænkt på Horus' øje (billede to) - kan godt lide egyptiske symboler. Det står for beskyttelse mod "det onde". Tror det skulle være på anklen. Skal i øvrigt lige have fundet ud af hvilken vej det skal vende (højre eller ventre øje) - for det skal være helt korrekt

Anmeld

10. april 2010

qp

Mia Maia skriver:

Flotte tattoos - jeg tror ærmet bliver helt vildt godt, jeg elsker old school tats...

Der er brugt hvidt i den på ryggen ik??...hvordan er det med det, hvis man er mørkere i huden kan man så også bruge det?...og hvordan holder det. For vil gerne have en hvid orkide på ryggen...

Tak for det Jo den er tegnet op med hvid det fungerer fint  dog skal det have 2 omgange Held og lykke med orkideen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.