Tattoo.... Hvis I kunne vælge lige den I gerne ville have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

47.760 visninger
39 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Pia.

Denne tråd er selvfølgelig til de piger der er til tusser

Hvis I ikke skulle tænke økonomisk men bare på hvilken en tattovering I gerne ville have skulle pryde jeres krop næste gang, hvordan skulle den så se ud (gerne billede) og hvor skulle den sidde?

Jeg har 6 tusser nu og da 7 har været mit lykketal siden jeg var barn er jeg jo nød til at få lavet en mere 'GG' ej det er bare pjat... Men leger med tanken om en mere og skal ned og besøge min tattovør i morgen da min mor skal have lavet en mere så snakken falder jo nok på det...

Det fik mig til at tænke på hvad ville I have lavet hvis I ikke skulle tænke pris...

Knus Pia - død nysgerrig og elsker snakken om tusserne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Findusinde

Hvis jeg nogensinde skulle have en lavet, hvilket jeg ikke skal.. Så er der 2 ting jeg gerne vil have.. En rigtig rigtig flot tiger hoved, og så min datters navn.. Laura.. Det vil jeg rigtig gerne ha tatoveret på skulderen... Med en rigtig fed skrift..

Men, jeg tør simpelthen ikke.. Og jeg er egentlig generelt ikke ret vild med tatoveringer...

Anmeld

8. april 2010

Delilah

Jeg ville have en rygtatovering inspireret af Luis Royo's tattoos... Den skulle nok ikke være helt det samme men noget i stil med det.

Anmeld

8. april 2010

wamse

Pia. skriver:

Denne tråd er selvfølgelig til de piger der er til tusser

Hvis I ikke skulle tænke økonomisk men bare på hvilken en tattovering I gerne ville have skulle pryde jeres krop næste gang, hvordan skulle den så se ud (gerne billede) og hvor skulle den sidde?

Jeg har 6 tusser nu og da 7 har været mit lykketal siden jeg var barn er jeg jo nød til at få lavet en mere 'GG' ej det er bare pjat... Men leger med tanken om en mere og skal ned og besøge min tattovør i morgen da min mor skal have lavet en mere så snakken falder jo nok på det...

Det fik mig til at tænke på hvad ville I have lavet hvis I ikke skulle tænke pris...

Knus Pia - død nysgerrig og elsker snakken om tusserne...

Jeg har bestilt tid til den næste tattoo d. 14 april Den skal fylde det meste af indersiden på min underarm. Der er et stort hjerte med englevinger på venstre side og mange små hjerter på højre side, for neden hænger der et kors. På venstre side skal min fars navn stå og på højre side skal hans data stå

Så den næste projekt skal være en på foden, den skal starte på anklen og så gå ned over foden. Tror jeg nok, for tror det gør pænt ondt at få den ned over foden

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Jeg har mit navn på indersiden af mit håndled...og jeg vil gerne have mine børns navne i samme skrift under hjertet langs mine ribben...

Jeg ville rigtig gerne have lavet en orkide på ryggen, sådan ca. midt på, men min tatovør vil under ingen omstændigheder tattovere mig når jeg prøver at blive gravid, og det er også helt okay, men den skulle være et symbol på den skrøbelig kamp vi kæmper for vores ønskebarn...

Man bliver hurtigt lidt af en ink-o-holic...

Anmeld

8. april 2010

oo

hvis jeg var tattoo typen så ville jeg få lavet en solsikkekrone på albuen...den har jeg set på een af mine veninders veninder og den er LÆKKER!

Anmeld

8. april 2010

3rollinger

Jeg planlaegger at faa mine 3 boerns navne skrevet med kinesiske tegn nederst paa ryggen.

Anmeld

8. april 2010

Pia.

wamse skriver:

Jeg har bestilt tid til den næste tattoo d. 14 april Den skal fylde det meste af indersiden på min underarm. Der er et stort hjerte med englevinger på venstre side og mange små hjerter på højre side, for neden hænger der et kors. På venstre side skal min fars navn stå og på højre side skal hans data stå

Så den næste projekt skal være en på foden, den skal starte på anklen og så gå ned over foden. Tror jeg nok, for tror det gør pænt ondt at få den ned over foden

Lyder virkelig flot. kan godt huske du har talt om det før.. glæder mig til at se resultatet...

Og ja det gør ondt på foden - min er også med en meget tynd lille nål og det gør altså mere ondt med de små nåle...

Tak for svar

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Mia Maia skriver:

Jeg har mit navn på indersiden af mit håndled...og jeg vil gerne have mine børns navne i samme skrift under hjertet langs mine ribben...

Jeg ville rigtig gerne have lavet en orkide på ryggen, sådan ca. midt på, men min tatovør vil under ingen omstændigheder tattovere mig når jeg prøver at blive gravid, og det er også helt okay, men den skulle være et symbol på den skrøbelig kamp vi kæmper for vores ønskebarn...

Man bliver hurtigt lidt af en ink-o-holic...

Det er en fed skrift dit navn er skrevet med - den kan jeg godt lide...

Lyder spændende med den anden...

tak for svar.

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Delilah skriver:

Jeg ville have en rygtatovering inspireret af Luis Royo's tattoos... Den skulle nok ikke være helt det samme men noget i stil med det.

Wauuu det var da noget af en tusse - Vildt flot, men også vildt stor... - Håber da du får den lavet en dag.

Tak for svar

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.