Tattoo.... Hvis I kunne vælge lige den I gerne ville have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

karina1980

store roser ned langs rygraden, med et net af grene og blade hvori mine børns og min egen fødselsdag står i,  ind i den skal flettes de 3 jeg har i forvejen og de 3 tegn for tro, håb 0g kærlighed

den skal nok komme, men det kommer til at tage sin tid, men om 10 år så er jeg sikker på ryggen er dækket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

TbCp

Nu bruger jeg lige denne her tråd til en forespørgsel.... er der nogen der kender til en god tatovør i Odense.... eller bare på Fyn et sted. Evt. billeder af tatoveringer han/hun har lavet på jer.

Anmeld

8. april 2010

Bare mig..

Jeg har to nu.. Men hold nu op, det lokker at få flere. Man bliver jo nærmest afhængig!!!

Men nu vil jeg gerne have mine fire søskendes navne + mine forældres ned af siden, altså på ribbenene..

Og så vil jeg gerne have min kommende datters navn langs med den der sidder på ryggen, eller ved hoften (hvad man nu kalder det stykke)

undskylder g-strengs mærket fra solen, men det var i sommers, hvor det jo var dejligt, og rende sådan rundt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2010

Bare mig..

TbCp skriver:

Nu bruger jeg lige denne her tråd til en forespørgsel.... er der nogen der kender til en god tatovør i Odense.... eller bare på Fyn et sted. Evt. billeder af tatoveringer han/hun har lavet på jer.

Jeg kender ingen derovre, men jeg kender en i Kolding.. Han er FANTASTISK, og tegner alle hans selv... Han har dog lang ventetid, men jeg kan love dig for, at det er ventetiden værd!

Anmeld

8. april 2010

TbCp

marikka skriver:

Jeg kender ingen derovre, men jeg kender en i Kolding.. Han er FANTASTISK, og tegner alle hans selv... Han har dog lang ventetid, men jeg kan love dig for, at det er ventetiden værd!

Kolding er fin afstand her fra Odense... havd hedder han? Har han evt. en hjemmeside og er det ham der har lavet dine?

Anmeld

8. april 2010

LotteGabriella

hvis jeg ikke skulle tænke økonomisk, så ville jeg ha' et portræt af Daniella på højre skulder

Det skulle laves ud fra det her billede, kun ansigtet og så med meget blød overgangskant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2010

Bare mig..

Kolding er fin afstand her fra Odense... havd hedder han? Har han evt. en hjemmeside og er det ham der har lavet dine?

Han Hedder Morten... Hans sted hedder Tattoo House, og hans nr er 75528594..

http://www.tattoohouse.dk/?pid=25

Han er helt fantastisk, og så er det hans egen lille bix. Misforstå mig ikke, han er ikke sådan en klam en, der tjener sorte penge. Men han ligger bare ikke nede i byen, for han vil ikke sammenlignes med dem dernede, og har bare valgt at have sin forretning derhjemme, i hans FINE kælder i stedet for..

Han er helt fantastisk, og her giver man heller ikke penge for, at han tegner forslag til hvordan den evt kan se ud..

Ja det er ham.. Han har også lavet på mange af mine venner og veninder, og min mor..

Anmeld

8. april 2010

TbCp

marikka skriver:

Han Hedder Mortem... Hans sted hedder Tattoo House, og hans nr er 75528594..

http://www.tattoohouse.dk/?pid=25

Han er helt fantastisk, og så er det hans egen lille bix. Misforstå mig ikke, han er ikke sådan en klam en, der tjener sorte penge. Men han ligger bare ikke nede i byen, for han vil ikke sammenlignes med dem dernede, og har bare valgt at have sin forretning derhjemme, i hans FINE kælder i stedet for..

Han er helt fantastisk, og her giver man heller ikke penge for, at han tegner forslag til hvordan den evt kan se ud..

Ja det er ham.. Han har også lavet på mange af mine venner og veninder, og min mor..

Fedt!

Det må jeg lige kigge nærmere på!

Anmeld

8. april 2010

Bare mig..

Fedt!

Det må jeg lige kigge nærmere på!

Ja gør det. Men hvis det er planen du vil have en tattoo inden for lang tid, vil jeg foreslå, at du allerede nu ringer og får tid til om nogen mdr, for han har normalt meget lang ventetid.. Måske kræver det også nogen opkald..  

Held og lykke.. Ps han er BILLIG, i forhold til mange andre steder jeg kender!

Anmeld

8. april 2010

TbCp

marikka skriver:

Ja gør det. Men hvis det er planen du vil have en tattoo inden for lang tid, vil jeg foreslå, at du allerede nu ringer og får tid til om nogen mdr, for han har normalt meget lang ventetid.. Måske kræver det også nogen opkald..  

Held og lykke.. Ps han er BILLIG, i forhold til mange andre steder jeg kender!

Ja måske jeg bare skulle bestille tid.... så kunne det da være at jeg kunne få taget mig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.