Hvilket teleselskab bruger du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

L-Mortil3

Stine85 skriver:

Det var Tele2 der havde det... Som kom under Sonofon, som nu har skiftet navn til Telenor

Ih altså Så blev jeg også up 2 date ...

Sikke da de egentlig skifter rundt de selskaber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

MinWilliam

Jeg har bibob.. Det er hvor du skal tanke op over nettet..

Betaler 8 øre pr. sms

Betaler 1 øre pr. sekund

Ingen opkaldsafgift

Syntes det er super billigt..

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Jeg har telmore og det har jeg haft i mange år - det er jeg godt tilfreds med - jeg tanker når jeg får en sms at min konto er i nul - her slipper jeg for dumme regninger og alt det andet ballade...

Det gode ved telmore det er at selvom den går i nul så lukker telefonen ikke, du kan være i minus i 6-8 dage mener jeg det er og så sender de dig bare en påmindelses mail hver dag om dit minus og at du selvfølgelig bør tanke den.

Skulle det ske at du ikke får tanket den inden for de 6-8 dage, så lukker den selvfølgelig men bliver åbnet med det samme du tanker og så koster det så 50 kr (ekstra)

Knus Pia - Telmore kunde med stort T

Anmeld

8. april 2010

Risen

Jeg har 3.. har været kunde der i mange mange år og er super tilfreds.. Kan ringe gratis til andre 3 mobiler så kæresten har skiftet til 3 og bedste veninden..

Anmeld

8. april 2010

Stine85

Line&Liam skriver:

Ih altså Så blev jeg også up 2 date ...

Sikke da de egentlig skifter rundt de selskaber

Ja det er heller ikke let

Men Sonofon og Cybercity har egentlig hele tiden været under Telenor. dt var bare først sidste år de tog springet og fik samme navn.

For ca 2 år siden (måske lidt mere) Købte Sonofon Tele2.

De store selskaber køber jo hele tiden de små...

BiBob og Cbb er også under Telenor...

Anmeld

8. april 2010

otlitrom

Jeg har Telia xpress 1.0 - Det er den helt gamle version. Min abbonnementspris er 40 kr om måneden, fri sms og gratis opkald til Telia-telefoner, hvilket både min kæreste og min far har..

Jeg bruger 300,- i kvartalet. Kunne ikke finde på at skifte, er fuldt tilfreds!

Anmeld

8. april 2010

Halbschön

Drømmer skriver:

Ja hvad for et mobilselskab har du?? og er du tilfreds med dit abbonement.

Hvis du har lyst må du også gerne fortælle hvilken form for abbonnement du har (man kan jo få mange forskelligt til meget forskellige priser,)

Håber i har lyst til at dele.

Jeg overvejer nemlig kraftigt at skrifte mit nr. så kan man jo lige så godt se om man kan finde et billigt godt abbonnement oven i

Jeg har telmore.. Af denne omgang har jeg haft det i tre år.. Har haft det tidligere og i mellemtiden prøvede jeg Sonofon, Telia og 3..Alt for dyrt, synes jeg..

Telmore er super godt, fordi du ikke bruger for mere end hvad du har.. Jeg sætter omkring 150-200kr hver måned.. 79kr blir trukket til fri sms og mms. Og opkaldsprisen er også rigtig billig.. Her synes jeg det er smart at man selv kan vælge om man som regel har lange eller korte opkald... Hvis man har lange betaler man en pris pr. påbgyndt minut.. Er det korte så betaler man for et påbegyndt sekund.. Så hvis du kun taler i 59sek, skal du ikke betale for et helt minut...

Desuden er der altid et godt net, da Telmore har lejet sig ind på TDCs net...

Når tlf går i minus kommer der en sms, og jeg er tilmeldt "Automatisk Optankning" og så blir der sat 100kr ind... Hvis der har været nogen former for problemer - både mobil og bredbånd, så har jeg kun oplevet god kundeservice..

Vi har også bredbånd ved telmore, og det er vi rigtig tilfredse med...

Håber du finder det rigtige abonnement for dig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.