Hvilket teleselskab bruger du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Fines mor

BetinaMørk skriver:

Puhaaa den var svær... Jeg aner det ikke.. Jeg har aldrig hørt om selskabet..

Tele2 hørte under et svensk teleselskab tilbage i 90´erne. Jeg mener de senere bliver til Telia i Sverige ;-)

Jeg har endda arbejdet for Tele2 i København, men jeg kan ikke huske så mange år tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

frk Jensen

Fines mor skriver:

Tele2 hørte under et svensk teleselskab tilbage i 90´erne. Jeg mener de senere bliver til Telia i Sverige ;-)

Jeg har endda arbejdet for Tele2 i København, men jeg kan ikke huske så mange år tilbage.

Hæhæ... jeg har arbejdet for Telia for 2 år siden, men næsten al info er ude af hovedet igen...
Dahm jeg savner sætningen :" velkommen til kundeservice, du taler med Betina, hvad kan jeg hjælpe med"... Sagt lige omkring de 100 gange om dagen..

Telia er vist nok finsk, telia sonera... GUUUUD hvor pinligt at jeg ikke kan huske det...

Kram

Anmeld

8. april 2010

Fines mor

BetinaMørk skriver:

Hæhæ... jeg har arbejdet for Telia for 2 år siden, men næsten al info er ude af hovedet igen...
Dahm jeg savner sætningen :" velkommen til kundeservice, du taler med Betina, hvad kan jeg hjælpe med"... Sagt lige omkring de 100 gange om dagen..

Telia er vist nok finsk, telia sonera... GUUUUD hvor pinligt at jeg ikke kan huske det...

Kram

Jeg mener også Telia er Finsk;-))

Jeg har så brugt mit Tele2 arb. til at komme videre i livet, så idag sidder jeg og arbejder som projektleder på telefoni i Staten. Så jeg har noglegange stadigvæk kundekontakt, men også udviklingsprojekter indenfor telefoni;-) Fed blandning(Drømmejob) er også udd. administrator i IP telfoni (Cisco) og med til at lave udbud indenfor mobiltelfoni ligeledes i staten.

Anmeld

8. april 2010

oo

jeg har pay and go, så tanker jeg 100 kr hver halvanden måned....jeg bruger ikke ret mange telefonpenge

Anmeld

8. april 2010

frk Jensen

Fines mor skriver:

Jeg mener også Telia er Finsk;-))

Jeg har så brugt mit Tele2 arb. til at komme videre i livet, så idag sidder jeg og arbejder som projektleder på telefoni i Staten. Så jeg har noglegange stadigvæk kundekontakt, men også udviklingsprojekter indenfor telefoni;-) Fed blandning(Drømmejob) er også udd. administrator i IP telfoni (Cisco) og med til at lave udbud indenfor mobiltelfoni ligeledes i staten.

Naiiii et fedt job

Jeg vil gerne tilbage til kundeservice engang, men kan desværre ikke få det til at hænge sammen med at jeg er enlig mor...

Krammer...

Anmeld

8. april 2010

trine3112

Jeg bruger Lebara. Synes at det er billigst for mig. Der er ikke noget abonnement. Man bestemmer selv, hvor meget der skal indbetales til tlf-konto. Jeg får trukket omkring 500 ca. hver 3. måned. Man ringer gratis til andre med Lebara - uden at betale ekstra eller skulle tilmelde sig til det.

/Trine

Anmeld

8. april 2010

Fines mor

BetinaMørk skriver:

Naiiii et fedt job

Jeg vil gerne tilbage til kundeservice engang, men kan desværre ikke få det til at hænge sammen med at jeg er enlig mor...

Krammer...

Det behøver jo ikke være sådan en slags kundeservice, eller??

Hvad kunne du godt tænke dig? Måske jeg kan komme med nogle fif ;-)) Jeg har eks. også siddet i en reception, hvilket også var et fedt job. Men prøv lige at give nogle pip om hvad du tænker.. om kundeservice/ betjening. (Send det gerne privat;-)

Anmeld

8. april 2010

Pige2009

Jeg har Telia, som er bundet op på min iPhone. Har kun haft det i halvanden måned nu, men er ind til videre fuldt ud tilfreds Før det havde jeg Telmore, som jg har haft i 6 år, og har aldrig haft grund til at klage over dem

K.h. Linda

Anmeld

8. april 2010

LotteGabriella

Jeg har telmore og er meget tilfreds...styrer det jo selv, så det er bare perfekt...og så har de som regel go'e deals på nye mobiler, hvor man betaler mindre for selve mobilen men så f.eks. skal forbruge 200 kr. om måneden

Anmeld

8. april 2010

Stine85

Line&Liam skriver:

Det var sonofon, nemlig ja det var

Kan du så fortælle hvilket teleselskab der havde det der "Tele2kroner"? Der har jeg også haft abonnement

Det var Tele2 der havde det... Som kom under Sonofon, som nu har skiftet navn til Telenor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.