Hvilket teleselskab bruger du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. april 2010

FruEllingsen

Ja hvad for et mobilselskab har du?? og er du tilfreds med dit abbonement.

Hvis du har lyst må du også gerne fortælle hvilken form for abbonnement du har (man kan jo få mange forskelligt til meget forskellige priser,)

Håber i har lyst til at dele.

Jeg overvejer nemlig kraftigt at skrifte mit nr. så kan man jo lige så godt se om man kan finde et billigt godt abbonnement oven i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Koen.

Drømmer skriver:

Hvis du har lyst må du også gerne fortælle hvilken form for abbonnement du har (man kan jo få mange forskelligt til meget forskellige priser,)

Jeg overvejer nemlig kraftigt at skrifte mit nr. så kan man jo lige så godt se om man kan finde et billigt godt abbonnement oven i

jeg har telia on 12 timer.. er fint tilfreds med det har dog problemer med at sende engang imellem, men kan nok os skyldes at mobilen synger på sidste vers

Anmeld

8. april 2010

L-Mortil3

Jeg har telmore, men har før det både haft telia, call me og tdc (og så en af de selskaber der nu er smeltet sammen til telenor)...

Jeg har aldrig været vild med nogen af dem, jeg har altid følelsen af at betale meget mere, end hvad man får... Har faktisk kun brugt dem hvis jeg ikke havde råd til at betale fuld pris for en telefon...

Håber du finder et godt abonnement

Anmeld

8. april 2010

Fines mor

Bruger TDC, dels pga. dækningen og så har jeg ikke det store behov for at tale. Jeg giver 99 kr. mdr. inkl. fri sms. Hjemme kører vi IP telefoni via vores internetforbindelse. Ud over det har jeg en arb.mobil, som jeg bliver beskattet af, så når jeg skal ringe bruger jeg den.

Anmeld

8. april 2010

B&J

Jeg har CBB tank selv for 49kr om måneden kan jeg sende smser for 1 øre og for 28kroner ringer jeg gratis til alle cbber...

Bruger under 300kr om måneden er super glad for det og vil aldrig skiftre

Anmeld

8. april 2010

frk Jensen

Drømmer skriver:

hej...

Jeg har telmore, og er rigtig glad for det...

Jeg giver 400 kr om mdr for fri snak og eøhhh 80 kr for fri sms og mms...

Oveni det har jeg mobilt bredbånd hos dem og giver 160 kr om måneden.

Er rigtig glad for at have telmore og har kun snakket med søde mennesker når jeg ringer derind. Jeg har selv arbejdet hos telia´s kundeservice så ved hvordan man er når man er en god kundeservice medarbejder.

Kram Betina

Anmeld

8. april 2010

frk Jensen

Line&Liam skriver:

Jeg har telmore, men har før det både haft telia, call me og tdc (og så en af de selskaber der nu er smeltet sammen til telenor)...

Jeg har aldrig været vild med nogen af dem, jeg har altid følelsen af at betale meget mere, end hvad man får... Har faktisk kun brugt dem hvis jeg ikke havde råd til at betale fuld pris for en telefon...

Håber du finder et godt abonnement

Det er sonofon der er smeltet sammen med cybercity.

Og call me er under telia nu Elsker insider viden

Anmeld

8. april 2010

Soap

Jeg har Telmore og jeg er ikke tilfreds, hvis det har været problem med et eller andet er deres kundeservice sure og direkte ubehøvlede + jeg syns godt nok de er længe om at opdatere saldo til tider så lige pludseligt får jeg en sms som hedder -180 kr tiltrods for jeg lige har sat penge ind 

Anmeld

8. april 2010

L-Mortil3

BetinaMørk skriver:

Det er sonofon der er smeltet sammen med cybercity.

Og call me er under telia nu Elsker insider viden

Det var sonofon, nemlig ja det var

Kan du så fortælle hvilket teleselskab der havde det der "Tele2kroner"? Der har jeg også haft abonnement

Anmeld

8. april 2010

frk Jensen

Line&Liam skriver:

Det var sonofon, nemlig ja det var

Kan du så fortælle hvilket teleselskab der havde det der "Tele2kroner"? Der har jeg også haft abonnement

Puhaaa den var svær... Jeg aner det ikke.. Jeg har aldrig hørt om selskabet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.