Hej..
Nu har jeg ikke problemer med at blive gravid, da jeg nu er det.. Og det faktisk var en upser..
Men i min familie er der tendens til, at man ikke kan få børn, og jeg ved derfor hvad du mener..
Da jeg stod, og skulle træffe et valg omkring at beholde eller ej, havde jeg SÅ dårlig samvittighed overfor blandt andet min moster, som har kæmpet i 7 år for at få børn, men nu har adopteret da det ikke ville kunne lade sig gøre for hende..
Min dårlige samvittighed bundede i, at hun jo ikke kan få børn, og hvis jeg valgte en abort, ville jeg måske sårer hende, eller det ville måske gøre hende enormt ked af det, eller hun ville blive enormt ked af det.
-Og nu kan min samvittighed ikke bærer, hvis min mor og jeg kommer til at snakke om det at være gravid, og min moster vil være med i snakken. For jeg har så ondt af hende! Jeg har ikke lyst til at fortælle om mine følelser til hende, selv om hun vildt gerne vil hører det, fordi jeg synes det er så synd...
Tænk at nogen ligefrem nærmest selv bestemmer hvornår barnet skal komme, og andre ikke har den mulighed..
Jeg forstår udemærket godt dine tanker, og hvor må det være frustrerende..
Nogen gange kan jeg også få det dårligt, over at skrive alle mine brokke-indlæg herinde, når jeg ved der sidder nogen, som ikke kan få børn! :/ -Selv om det måske i bund og grund er dumt, da det jo er en baby-side.
Marikka, der ABSOLUT IKKE valgte barnet til, kun pga min moster! -Misforstå mig nu ikke! Men jeg forstår udemærket godt dig, TS!