Er det kun mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2010

Anonym trådstarter

Inspireret af en anden tråd, ville jeg høre om det kun er mig der kan have det rigtig svært ved at sidde på siden her og læse om piger der ønsker abort?

Vi ønsker meget at blive forældre, mere end noget andet, og har prøvet længe, synes vi ihvertfald selv. Men har det bare så svært ved at sidde på baby-siden og når man i forvejen hører om andre der bliver gravide og nogle som uønsket bliver eller hovsa bliver gravide og så beholder barnet er en ting, at forholde sig til, men synes virkelig jeg kan have det rigtig følelsesmæssigt svært ved at høre om frivillige aborter.

Det er jo ikke fordi jeg ikke kan forstå det, men har bare så svært ved det, eller når teenagere bliver gravide, og så beholder det(tænker hvor man ikke er myndig) men det værste er igen det med aborterne hvor man så meget ønsker et lille ønskebarn, hvor man lidt føler andre kaster det væk, eller ikke passer godt nok på, ved godt det kan forekomme selvom man beskytter sig meget( jeg er aldrig blevet uønsket gravid, eller gravid hvor det ik er planlagt) men er jeg den eneste der kan have det enormt svært med det.

har valgt at være anno, fordi jeg ik vil støde nogen, og heller ønsker at blive dømt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

qp

Der skal være plads til os alle herinde

Anmeld

7. april 2010

Anonym

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd, ville jeg høre om det kun er mig der kan have det rigtig svært ved at sidde på siden her og læse om piger der ønsker abort?

Vi ønsker meget at blive forældre, mere end noget andet, og har prøvet længe, synes vi ihvertfald selv. Men har det bare så svært ved at sidde på baby-siden og når man i forvejen hører om andre der bliver gravide og nogle som uønsket bliver eller hovsa bliver gravide og så beholder barnet er en ting, at forholde sig til, men synes virkelig jeg kan have det rigtig følelsesmæssigt svært ved at høre om frivillige aborter.

Det er jo ikke fordi jeg ikke kan forstå det, men har bare så svært ved det, eller når teenagere bliver gravide, og så beholder det(tænker hvor man ikke er myndig) men det værste er igen det med aborterne hvor man så meget ønsker et lille ønskebarn, hvor man lidt føler andre kaster det væk, eller ikke passer godt nok på, ved godt det kan forekomme selvom man beskytter sig meget( jeg er aldrig blevet uønsket gravid, eller gravid hvor det ik er planlagt) men er jeg den eneste der kan have det enormt svært med det.

har valgt at være anno, fordi jeg ik vil støde nogen, og heller ønsker at blive dømt

nå men du støder fatisk miig!!

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Der skal være plads til os alle herinde

ja selvfølgelig, er jo som sagt heller ik det, netop jeg også skrev som ejg skrev, men derfor kan man vel godt synes det er svært at høre om folk uønsket bliver gravide og vælger abort, når man selv brændende ønsker et barn

Indlægget var ikke for at give udtryk for at nogle ik må være her eller andet, blot egen følelser omkring det, og om andre kunne havde det på samme måde

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nå men du støder fatisk miig!!

hvorfor ?????

Anmeld

7. april 2010

Anonym

Anonym skriver:

hvorfor ?????

at man  får børn før man er myndi noget underligt og skrive ??

Anmeld

7. april 2010

qp

Anonym skriver:

ja selvfølgelig, er jo som sagt heller ik det, netop jeg også skrev som ejg skrev, men derfor kan man vel godt synes det er svært at høre om folk uønsket bliver gravide og vælger abort, når man selv brændende ønsker et barn

Indlægget var ikke for at give udtryk for at nogle ik må være her eller andet, blot egen følelser omkring det, og om andre kunne havde det på samme måde

Nej nej jeg tror hellere ikke du har ment det sådan... Jeg pointerer bare, at der både skal være plads til dem der har børn, ønsker børn og dem der ikke ønsker (flere) børn

Jeg kan sagtens forstå det er svært og føles pisse hamrende uretfærdigt, at en el anden bare ved en ups'er blir gravid og vil have det fjernet imens andre virkelig må kæmpe for det

Men har du tænkt på, at dit indlæg nok hellere ikke er så fedt at læse for de andre der ønsker aborten?

Anmeld

7. april 2010

Cris

Nej, jeg har det ikke sådan. At vælge en abort er hellere ikke nemt og faktisk ligger det i baggrunden hele livet. Hvis man vælger en abort er det fordi, man har overvejet meget. Man har forskellige liv og behov. Jeg gætter på, at man få lyst til at råbe til dem og sige: hvorfor gør du det! Jeg brænder for et barn og du få en abort!!! Men man kan ikke gør noget ved det. Det eneste der sker er, at du blokere dine tanker og din energi og få det værre.

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

at man  får børn før man er myndi noget underligt og skrive ??

Det er vel en smagssag og en holdning at have!

grunden til jeg synes det ikke er godt at få børn inden man er 18, er at man netop ikke er myndig, og derfor ikke kan få arbejde, job osv mm man skal have hjælp af det offentlige.Siger ikke piger under 18 er dårlige forældre, har bare en holdning om det, da jeg synes man skal vente til man er myndig, og bla også har fået færdiggjort sin skolegang.

men nu gik mit indlæg også mest ud på, følelser omkring det at ønske børn meget, og de følelser det kan gi når man ser indlæg om andre der vælger abort.

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

Nej, jeg har det ikke sådan. At vælge en abort er hellere ikke nemt og faktisk ligger det i baggrunden hele livet. Hvis man vælger en abort er det fordi, man har overvejet meget. Man har forskellige liv og behov. Jeg gætter på, at man få lyst til at råbe til dem og sige: hvorfor gør du det! Jeg brænder for et barn og du få en abort!!! Men man kan ikke gør noget ved det. Det eneste der sker er, at du blokere dine tanker og din energi og få det værre.

Jeg har intet imod abort, slet ikke, synes det er synd man skal opleve det, men er sikker på der er en grund til valget, tror også bare ejg ville høre om andre godt kunne havde det svært følelsesmæssigt, fordi man selv ønsker at være gravid, så det har jo ikke noget at gøre med dem der står i situationen eller et indlæg, men bare følelserne omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.