Inspireret af en anden tråd, ville jeg høre om det kun er mig der kan have det rigtig svært ved at sidde på siden her og læse om piger der ønsker abort?
Vi ønsker meget at blive forældre, mere end noget andet, og har prøvet længe, synes vi ihvertfald selv. Men har det bare så svært ved at sidde på baby-siden og når man i forvejen hører om andre der bliver gravide og nogle som uønsket bliver eller hovsa bliver gravide og så beholder barnet er en ting, at forholde sig til, men synes virkelig jeg kan have det rigtig følelsesmæssigt svært ved at høre om frivillige aborter.
Det er jo ikke fordi jeg ikke kan forstå det, men har bare så svært ved det, eller når teenagere bliver gravide, og så beholder det(tænker hvor man ikke er myndig) men det værste er igen det med aborterne hvor man så meget ønsker et lille ønskebarn, hvor man lidt føler andre kaster det væk, eller ikke passer godt nok på, ved godt det kan forekomme selvom man beskytter sig meget( jeg er aldrig blevet uønsket gravid, eller gravid hvor det ik er planlagt) men er jeg den eneste der kan have det enormt svært med det.
har valgt at være anno, fordi jeg ik vil støde nogen, og heller ønsker at blive dømt
Anmeld