Brev fra fertilitetsklinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

DK

Hej Nena!

Jeg aner intet om behandling, men jeg vil bare ønske dig held og lykke!! Og pyt med hvordan i får lavet jeres baby! Bare den bliver lavet!!

KNUS Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Miss BananaHammock

DK skriver:

Hej Nena!

Jeg aner intet om behandling, men jeg vil bare ønske dig held og lykke!! Og pyt med hvordan i får lavet jeres baby! Bare den bliver lavet!!

KNUS Ditte

Tak søde

Anmeld

15. april 2010

BubbieBear

Hejsa

Det er et par måneder siden at vi også skulle sidde og udfylde sådan en seddel.. Fik I et blodprøveliste også?

Vi skulle testes for en del

Vi skulle begge testes for:

- HIV
- Hebatitis B & C
- Anti HBc total (IgG + IgM)

Derudover skulle jeg have taget blodprøver:

- FSH + LH
-Prolaktin
- TSH
- Rubella (røde hunde)

Og hvis ikke en klamydiatest er blevet taget inden for de sidste 3 måneder skulle det også gøres.

Og til forundersøgelsen/1 møde med klinikken, kan du forvente at blive scannet så de kan se om alt er normalt, eller om der er noget der forhindrer dig i at blive gravid.

Puha sikke en smøre jeg fik skrevet!

Håber det kan bruges.

Anmeld

15. april 2010

Miss BananaHammock

BubbieBear skriver:

Hejsa

Det er et par måneder siden at vi også skulle sidde og udfylde sådan en seddel.. Fik I et blodprøveliste også?

- HIV
- Hebatitis B & C

- FSH + LH
-Prolaktin
- TSH
- Rubella (røde hunde)

Og hvis ikke en klamydiatest er blevet taget inden for de sidste 3 måneder skulle det også gøres.

Og til forundersøgelsen/1 møde med klinikken, kan du forvente at blive scannet så de kan se om alt er normalt, eller om der er noget der forhindrer dig i at blive gravid.

Håber det kan bruges.

Tak Det gav et rigtig godt overblik!

Anmeld

15. april 2010

Miss BananaHammock

BubbieBear skriver:

Hejsa

- HIV
- Hebatitis B & C

- FSH + LH
-Prolaktin
- TSH
- Rubella (røde hunde)

Håber det kan bruges.

Tak Det gav et rigtig godt overblik!

Anmeld

15. april 2010

Soap

Forresten kan se du er fra Århus , er det mon ude ved Aagaard du skal gå ? 

Anmeld

18. april 2010

Muzs

Min mand og jeg har også været igennem behandling. Vi gik i 2 år uden jeg blev gravid og tog så til lægen. Vi blev henvist til en gyn som to 2 sædprøver. De viste begge at vi ikke kunne blive gravide på naturligvis, han sendte en henvisning til Dronninglund hvor de kunne gøre det gratis da vi ikke havde børn.

Nu sidder vi et år efter vi startede ved gyn og jeg er 10 uger henne. Når man står i det føles det som lang tid. Vi fik vores første forsøg i november og det lykkees desværre ikke. I januar fik vi et forsøg med fryseæg( de æg som var til overs fra første forsøg), og det var igen negativt. Dagen efter vi fik den triste nyhed kom vi i behandling igen, og jeg gik hele tiden og tænkte på at det aldrig ville blive til noget. Så kom dagen hvor sygeplejsken ringede og fortalte at jeg var gravid. Den bedste dag længe.

Jeg kan kun sige at det kan være meget hårdt og det er vigtigt at man snakker sammen om hvordan man har det, men igen så kan det sagtens lykkedes.

Jeg ønsker Jer al held og lykke

Anmeld

22. april 2010

Ludo

Jeg/vi er nu igennem vores 4. ivf forsøg, fik taget 12 æg ud i søndags og lagt 2 æg op i tirsdags og skal vente til 4/5 på blodprøve og svar.Lange 14 dage.

Vi skulle også i gennem skema og utallige blodprøver, scanninger og sædprøver før vi kunne starte op vi startede i januar 09 blev gravid sidst november 09 med fryseæg men der gik desværre kun 10 dage efter positiv blodprøve da jeg aborterede. Så nu er det det sidste forsøg igennem det offentlige. Håber bare så meget at den er der.

Anmeld

22. april 2010

Miss BananaHammock

Ludo skriver:

Jeg/vi er nu igennem vores 4. ivf forsøg, fik taget 12 æg ud i søndags og lagt 2 æg op i tirsdags og skal vente til 4/5 på blodprøve og svar.Lange 14 dage.

Vi skulle også i gennem skema og utallige blodprøver, scanninger og sædprøver før vi kunne starte op vi startede i januar 09 blev gravid sidst november 09 med fryseæg men der gik desværre kun 10 dage efter positiv blodprøve da jeg aborterede. Så nu er det det sidste forsøg igennem det offentlige. Håber bare så meget at den er der.

alt hvad jeg kan for at den er der!

Anmeld

22. april 2010

Miss BananaHammock

Soap skriver:

Forresten kan se du er fra Århus , er det mon ude ved Aagaard du skal gå ? 

Ved bare at det er på skejby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.