Miss BananaHammock skriver:
Ved der er nogen derude der har fulgt lidt med, så vil da lige dele at nu bliver vi sendt videre i systemet. (har prøvet i 16mdr.) Jeg har idag modtaget et spørgeskema som både manden og jeg skal udfylde også vil vi blive kontaktet indenfor 5 uger. Synes det er lidt hårdt at udfylde, da det går op for mig at vi måske skal til at have hjælp. 
Er der nogen der har nogle erfaringer de kan dele...? Mere med hensyn til hvad der nu vil ske? Hvilke slags prøver vi skal igennem osv?
Knus Nena - der sidder med en ambivalent følelse i kroppen! 
Heeej, jeg har netop for nylig udfyldt samme type skema. Det er noget af en omgang. Det var for mit vedkommede blot så klinikken havde en masse oplysninger om en når man kom ind til samtale, hvilket er meget rart for begge parter.
Hvem er du blevet henvist af?
Måske kan du få lavet en del af de undersøgelser du skal igennem med udredning osv. inden du skal til samtale? Det kan godt lige fjerne nogle ugers ventetid.
Vi fik udredning gennem min gyn. som henviste os til den klinik vi ville behandles hos.
Du skal regne med: blodprøver for M & K kønshormoner, ÆL, hiv, celleskrab, evt. hsg (scanning af ægleddere med kontrastvæske), og klamydiatest. Så skal din partner højst sandsynligt igennem et par Sædprøver. Vi har været igennem 2 sædprøver, plus en tredje gennem klinikken, som også har taget nye blodprøver, men der går det meget hurtigere med svar.
Der er længere ventetid på svar på visse prøver frem for andre, men det kan den som foretager udredningen af jer nok bedre give svar på.
Jeg ved at man på "min" klinik kunne hente en liste ned med de ting man skulle igennem af udredning, inden de kunne gå igang med behandling, så måske har din klinik en lignende du kan få udleveret, eller finde på hj.sidde.
Endelig spørg hvis der er mere. Og held og lykke med det hele.

Anmeld