filmen knækkede for mig i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

det fungerer fordi jeg kører pigerne ret stramt – eller fordi de bare er født artige, jeg ved det ikke helt. men problemet i denne konstellation af én forælder og to børn er imidlertid at der ikke rigtig er plads til afvigelser, for det vipper mor af pinden! føler ofte at jeg kører på lånt tid, der må for helvede da snart komme nogen mellemøresbetændelser eller usammenhængende nattesøvn eller noget andet jeg bare ikke kan magte ...

tænker altid at tingene kunne være meget værre!

Og den dag det sker, ringer du til din mor, eller efter mig, så kommer jeg og henter jer alle 3 til aflastning heroppe et par dage... vi har masser af både hus rum (vi skal de for pokker bruge de 235 kvm til noget) og hjerterum og til både dig og bøtterne... og enhver umulig bøtte - din eller min bliver sendt på en laaang spadseretur med Frejas far  og mor&mor kan få RO!

Jeg ved tilfældigvis at du er en fantastisk mor, der gør et utroligt stykke arbejde under meget svære omstændigheder - og det er altså ikke nogen skam at bede om hjælp indimellem, selvom det kan være svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

JustAnotherName

Jeg kan altså SAGTENS forstå dig. Der ER jo bare meget at se til med sådan to små børn, og når du altid kun er dig, alene om det hele.

Man har BRUG FOR at nogle andre kan tage over engang imellem, også selvom man er alene.
Husker du ind imellem at få dem passet og gøre noget for dig selv?

Jeg kan være ved at få pip bare ved tanken om den "hååårde uge" jeg har, fordi Kenneth er på døgnvagter hele tiden for tiden.
Jeg synes det er mega hårdt! Og jeg ved, at jeg ingenting har at pive for, sammenlignet med enlige og/eller tvillingemødre, som jo har dobbelt så meget at se til, end jeg.

Jeg var gået ned efter få uger. Så jeg synes du klarer det pisse flot.
Og PYT MED at du så lige flipper ud ind imellem ....andet ville være mærkeligt! Så er det jo bare dejligt, at din mor kan komme og træde til. Der er ingenting galt i at have brug for hjælp.

Du klarer det mega flot. SÅ vær ikke så hård imod dig selv.
Knus 

Anmeld

6. april 2010

sarahb

Jeg synes du er så stærk at du er alene mor til 2 unger i deres meget krævende alder.. Så det er klart at du ikk kan klare hver dag med smil og overskud.. Du skal bare være stolt over du kan bede om hjælp og at du har en mor der står der med det samme..

Camilla du er sej og du er en kæmpe stærk kvinde selvom man har brug for en hånd engang imellem

Anmeld

6. april 2010

LIZO

Camille du er så sej.. jeg synes det er hårdt med 1 lille unge nu.. så må være så stærk når du er alene med 2 unger på 1 gang..

det er okay at be og hjælp. selvom det er skide svært..  jeg håber du får slappet lidt af og nyde tiden alene

skal vi ikke snart komme ind og besøge jer ??

et kæmpe kæmpe kram her fra

Anmeld

6. april 2010

Milka

Skouboe skriver:

Og den dag det sker, ringer du til din mor, eller efter mig, så kommer jeg og henter jer alle 3 til aflastning heroppe et par dage... vi har masser af både hus rum (vi skal de for pokker bruge de 235 kvm til noget) og hjerterum og til både dig og bøtterne... og enhver umulig bøtte - din eller min bliver sendt på en laaang spadseretur med Frejas far  og mor&mor kan få RO!

Jeg ved tilfældigvis at du er en fantastisk mor, der gør et utroligt stykke arbejde under meget svære omstændigheder - og det er altså ikke nogen skam at bede om hjælp indimellem, selvom det kan være svært.

min mor spurgte mig her til aften om der slet ikke er nogen andre end hende som jeg ville overlade bøtterne til, hvortil jeg svarede: jo, hun hedder pernille men hun bor meget langt væk. seriøst, pernille, selvom jeg kun har mødt dig en håndfuld gange, så ville jeg føle mig 100% tryg ved det. der er bare noget ved dig!

nu krydser jeg selvfølgelig fingre for at der ikke sker noget med pigerne som jeg ikke selv kan klare, men lad os ses snart alligevel, skal vi ikke det?

i øvrigt er vi VILDT glade for daub delux bukserne, jeg skylder dig lidt billeder. kommer snart!!

Anmeld

6. april 2010

Milka

liam skriver:

Camille du er så sej.. jeg synes det er hårdt med 1 lille unge nu.. så må være så stærk når du er alene med 2 unger på 1 gang..

det er okay at be og hjælp. selvom det er skide svært..  jeg håber du får slappet lidt af og nyde tiden alene

skal vi ikke snart komme ind og besøge jer ??

et kæmpe kæmpe kram her fra

i må meget gerne komme ind og besøge os, vil rigtig gerne se din lille pige!! (og holde hende og lade som om hun er min )

Anmeld

6. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Søde Bøttemor,du er SÅ sej og den bedste bøttemor i hele verden!Nu kender jeg dig jo ikke personligt,kun fra Nettet,men jeg har altid beundret dig helt vildt og syntes at det er helt fantastisk så let du har fået det til at se ud,at være alene med 2 bøtter...så at du indimellem har brug for hjælp er bestemt ingen svaghedstegn,tværtimod.Andet ville da være underligt.

Så kæmpeherfra med ønsket om en bedre dag i morgen...og ps...hvis I nogensinde kommer til Aalborg(hvilket jeg meget håber I gør),står jeg helt bestemt klar til hjælp med bøtte pasning,sighseeing og hvad du ellers måtte have brug for.Vil bare SÅ gerne møde de der dejlige bøtte-løjsere

Anmeld

6. april 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Søde Bøttemor,du er SÅ sej og den bedste bøttemor i hele verden!Nu kender jeg dig jo ikke personligt,kun fra Nettet,men jeg har altid beundret dig helt vildt og syntes at det er helt fantastisk så let du har fået det til at se ud,at være alene med 2 bøtter...så at du indimellem har brug for hjælp er bestemt ingen svaghedstegn,tværtimod.Andet ville da være underligt.

Så kæmpeherfra med ønsket om en bedre dag i morgen...og ps...hvis I nogensinde kommer til Aalborg(hvilket jeg meget håber I gør),står jeg helt bestemt klar til hjælp med bøtte pasning,sighseeing og hvad du ellers måtte have brug for.Vil bare SÅ gerne møde de der dejlige bøtte-løjsere

hvor er du bare sød!!

Anmeld

7. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

min mor spurgte mig her til aften om der slet ikke er nogen andre end hende som jeg ville overlade bøtterne til, hvortil jeg svarede: jo, hun hedder pernille men hun bor meget langt væk. seriøst, pernille, selvom jeg kun har mødt dig en håndfuld gange, så ville jeg føle mig 100% tryg ved det. der er bare noget ved dig!

nu krydser jeg selvfølgelig fingre for at der ikke sker noget med pigerne som jeg ikke selv kan klare, men lad os ses snart alligevel, skal vi ikke det?

i øvrigt er vi VILDT glade for daub delux bukserne, jeg skylder dig lidt billeder. kommer snart!!

Hvor er du sød )

Og jeg ved godt at vi bor lidt langt ude, men til gengæld har vi have og stadig ikke mere end 40 min til København. Vi snakkede om det den anden dag - der er faktisk ingen af os der savner at at bo derinde.

Og jeg tvivler på at der sker noget med pigerne, du ikke kan magte, men det betyder ikke at du ikke skal bede om hjælp. Det er ingen skam, bare forbandet svært (jeg trænger også til øvelse på det område)... vi må finde et kursus et eller andet sted.

Jeg er glad for at I er glade for bukserne - lige præcist den model jeg udviklede til bøtterne er en af dem der bliver inkluderet i min lille "butik" fra starten - jeg er nemlig også helt vild med den. Jeg må nok tage mig sammen og sy et par til Freja også... Kan man kalde dem model Bøtte?

Vi må helt klart snart ses igen. Vi skal nok hen sidst i april, før jeg har tid - hos jer eller os? Jeg skylder iøvrigt også bøtterne hjemmelavet pizza.

Jeg skal vist til at sy noget mere til dem - det er ihvertfald en god undskyldning for at se billeder af bøtterne, så på vegne af hele NS: "Ja, du skylder billeder!"

I øvrigt tror jeg du skal prøve 1 lur - jeg tror også det er det pigerne lægger op til.

Anmeld

7. april 2010

lion

Milka skriver:

har et par meget genstridige tøser lige nu og havde et totalt melt-down i eftermiddags. begyndte bare at stortude og kunne slet ikke holde op igen. så bandede jeg min stolthed langt væk og ringede til min mor og hulkede at jeg havde behov for hjælp. hun kom med det samme og tog totalt over.

jeg tror jeg går rundt og bygger en masse usynlig stress op. små ting i hverdagen med to tumlinger bliver pludselig nok til at udløse et vulkanudbrud. jeg prøver at være jævn og stærk, for deres skyld, men nogengange så ramler det bare

mht pigerne så fornemmer jeg at de kommunikerer at vi skal gå fra to lure til én om dagen. jeg ved det ikke, må prøve mig frem! i dag, fx, sov de slet ikke fra kl. 10 og til de (modvilligt) blev lagt i seng kl.18. og nøj hvor har de bare været besværlige, skændes om legetøjet, skubber til hinanden og er bare megahys begge to. og jeg har bare ikke nerver til der der lige nu, af en eller anden årsag.

nu sover de (endelig) og min mor er gået ud for at handle ind og vil lave mad til os i aften. sidder her, stadig i mit nattøj, og føler mig ret trist til mode.

Jeg føler også jeg nogen gange kunne får et meltdown og jeg har endnu en kæreste til at hjælpe. Så hvordan må det ikk være for dig alene med 2 børn.

Hvor er det skønt at din mor kom og tog over og var en super mor/mormor.

Jeg håber du har det bedre i dag. Cassandra gik da hun var omkring 1 år til kun at sove 1 gang om dagen.  ca. 11.30-14.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.