Milka skriver:
min mor spurgte mig her til aften om der slet ikke er nogen andre end hende som jeg ville overlade bøtterne til, hvortil jeg svarede: jo, hun hedder pernille men hun bor meget langt væk. seriøst, pernille, selvom jeg kun har mødt dig en håndfuld gange, så ville jeg føle mig 100% tryg ved det. der er bare noget ved dig!
nu krydser jeg selvfølgelig fingre for at der ikke sker noget med pigerne som jeg ikke selv kan klare, men lad os ses snart alligevel, skal vi ikke det? 
i øvrigt er vi VILDT glade for daub delux bukserne, jeg skylder dig lidt billeder. kommer snart!!
Hvor er du sød
)
Og jeg ved godt at vi bor lidt langt ude, men til gengæld har vi have og stadig ikke mere end 40 min til København. Vi snakkede om det den anden dag - der er faktisk ingen af os der savner at at bo derinde.
Og jeg tvivler på at der sker noget med pigerne, du ikke kan magte, men det betyder ikke at du ikke skal bede om hjælp. Det er ingen skam, bare forbandet svært (jeg trænger også til øvelse på det område)... vi må finde et kursus et eller andet sted.
Jeg er glad for at I er glade for bukserne - lige præcist den model jeg udviklede til bøtterne er en af dem der bliver inkluderet i min lille "butik" fra starten - jeg er nemlig også helt vild med den. Jeg må nok tage mig sammen og sy et par til Freja også... Kan man kalde dem model Bøtte?
Vi må helt klart snart ses igen. Vi skal nok hen sidst i april, før jeg har tid - hos jer eller os? Jeg skylder iøvrigt også bøtterne hjemmelavet pizza.
Jeg skal vist til at sy noget mere til dem - det er ihvertfald en god undskyldning for at se billeder af bøtterne, så på vegne af hele NS: "Ja, du skylder billeder!"
I øvrigt tror jeg du skal prøve 1 lur - jeg tror også det er det pigerne lægger op til.