har et par meget genstridige tøser lige nu og havde et totalt melt-down i eftermiddags. begyndte bare at stortude og kunne slet ikke holde op igen. så bandede jeg min stolthed langt væk og ringede til min mor og hulkede at jeg havde behov for hjælp. hun kom med det samme og tog totalt over.
jeg tror jeg går rundt og bygger en masse usynlig stress op. små ting i hverdagen med to tumlinger bliver pludselig nok til at udløse et vulkanudbrud. jeg prøver at være jævn og stærk, for deres skyld, men nogengange så ramler det bare 
mht pigerne så fornemmer jeg at de kommunikerer at vi skal gå fra to lure til én om dagen. jeg ved det ikke, må prøve mig frem! i dag, fx, sov de slet ikke fra kl. 10 og til de (modvilligt) blev lagt i seng kl.18. og nøj hvor har de bare været besværlige, skændes om legetøjet, skubber til hinanden og er bare megahys begge to. og jeg har bare ikke nerver til der der lige nu, af en eller anden årsag.
nu sover de (endelig) og min mor er gået ud for at handle ind og vil lave mad til os i aften. sidder her, stadig i mit nattøj, og føler mig ret trist til mode.

Anmeld