Bayze skriver:
Det kan jeg godt se - kan godt forestille mig det må være et sted hvor "der er lidt lavt til loftet". det er derfor jeg godt kan lide at bo omkring de lidt større byer - der er lidt mere plads til mangfodlighed og til luft under vingerne. Får hurtigt lidt "klaus" i de mindre provinsbyer
Men det er jo bare noget andet når der er børn at tage hensyn til, og så er det som nævnt, bar med at få det bedste ud af det i den periode hvor tingene må være sådan, ikke
Men altså, hvis du spørger mig, er der nu også grænser. Jeg synes børn for det meste er meget tilpasningsdygtige og hvis de ellers er velfungerende så tror jeg ikke man skal overdrive katastrofe ved at udsætte dem for en flytning - og da slet ikke hvis man som forælder ikke trives med at være der hvor man er. Men der er sikkert mange ting i det, det ved jeg godt
Du har ret...
Min x vil gerne blive hernede, han har hus og så bor hans familie her også..skulle jeg flytte ville jeg vide at børnene skulle blive hos ham...ville ikke vælge at tage børnene væk fra deres far bare for min skyld...jeg flygter bare lidt når jeg får nok og så gør jeg op med det her nede på min egen lille facon...feks ved at putte blomster mærker ud over min bil..
Knus..
Anmeld