Hvad synes I....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
34 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Honningblomst

er det ikke bare et fint sommerhus...

Hvad skal sådan et presses ned til?

http://www.edc.dk/en/Sag/Billeder/?pid=49200340

Man har vel lov at drømme lidt, ikke..

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Pia.

Eva skriver:

er det ikke bare et fint sommerhus...

Hvad skal sådan et presses ned til?

http://www.edc.dk/en/Sag/Billeder/?pid=49200340

Man har vel lov at drømme lidt, ikke..

Knus Eva...

ååå hvor er det sødt... Har dine forældre ikke på Askø mere ? - eller er det dig selv der går i sommerhus tanker - Ser rigtig skønt ud... pris har jeg ikke den store forstand på, men dejligt ser det ud og sikke en stor og dejlig grund....

Anmeld

6. april 2010

Bavianis

Det er simpelthen bare SÅ drøn charmerende! Jeg er helt vild med det.

At liggetiden er på næsten 3 år kan både være godt og skidt. Dels kan sælger nu være desperat - men det kan også være de er fuldstændig kolde, og ikke til at stikke i, siden det ikke er blevet solgt før. Huset er i forvejen sat 20% ned, og det er allerede en del man sparer der! Så mon ikke køber er ved at være mør?

Realistisk ville jeg byde 50.000 under - og melde ud at huset er skønt, at du ved det er meget under prisen (rent %-mæssigt...) - men at det er det du har råd til at give for det...

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

ååå hvor er det sødt... Har dine forældre ikke på Askø mere ? - eller er det dig selv der går i sommerhus tanker - Ser rigtig skønt ud... pris har jeg ikke den store forstand på, men dejligt ser det ud og sikke en stor og dejlig grund....

Jow jow... de har stadig det skønne sted, men ja, det var mere til mig...tænker at det ville være en god invistering og jeg kan jo bare leje det her hus så længe jeg vil.

Men ville gerne have et sommerhus til mig og drengene, bare at kunne tage væk hver weekend hele sommer, forår og efterår..

knus..

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Bavianis skriver:

Det er simpelthen bare SÅ drøn charmerende! Jeg er helt vild med det.

At liggetiden er på næsten 3 år kan både være godt og skidt. Dels kan sælger nu være desperat - men det kan også være de er fuldstændig kolde, og ikke til at stikke i, siden det ikke er blevet solgt før. Huset er i forvejen sat 20% ned, og det er allerede en del man sparer der! Så mon ikke køber er ved at være mør?

Realistisk ville jeg byde 50.000 under - og melde ud at huset er skønt, at du ved det er meget under prisen (rent %-mæssigt...) - men at det er det du har råd til at give for det...

Ja, det er jo det jeg også tænkte.. altså om de er stædige eller ved at være desperate... tænkte at byde hundrede under og så se om jeg hører noget fra dem..

Men jeg synes det er virkelig fint, selvom lolland ikke er verdens fedeste sted, men stranden er fin der og huset er tæt på stranden og ikke mindst så tager det ikke en evighed at køre derned..

Anmeld

6. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Jow jow... de har stadig det skønne sted, men ja, det var mere til mig...tænker at det ville være en god invistering og jeg kan jo bare leje det her hus så længe jeg vil.

Men ville gerne have et sommerhus til mig og drengene, bare at kunne tage væk hver weekend hele sommer, forår og efterår..

knus..

Åå ja det ville da også være skønt... - sådan et sted kunne vi vist alle godt bruge ind imellem ... men jo syntes bestemt det er lækkert...

Knus fra Pia.

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Åå ja det ville da også være skønt... - sådan et sted kunne vi vist alle godt bruge ind imellem ... men jo syntes bestemt det er lækkert...

Knus fra Pia.

Ja, ikke.. og så er det jo ikke en formue...bare kune forsvinde fra rod og vasketøj..

Anmeld

6. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Ja, ikke.. og så er det jo ikke en formue...bare kune forsvinde fra rod og vasketøj..

Nemlig - lige min tanke... Bare væk fra det hele her hjemme...

Håber da det bliver til noget.. har du set det - sådan rigtigt ?

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Nemlig - lige min tanke... Bare væk fra det hele her hjemme...

Håber da det bliver til noget.. har du set det - sådan rigtigt ?

Nej..det tør jeg ikke.. så går jeg nok i selvsving...ville lige byde på det og så skal jeg have min bank til at give et bud på hvad jeg kan købe for..

Anmeld

6. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Nej..det tør jeg ikke.. så går jeg nok i selvsving...ville lige byde på det og så skal jeg have min bank til at give et bud på hvad jeg kan købe for..

uhhh hvor spændende... glæder mig til at høre mere... Pøj pøj med budet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.