1. lægeundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

VIPpigen

Puha, jeg var ved læge i dag for at få at vide om den test jeg tog i går var rigtig, og positiv herfra også, er 4+6, og skal have min første lægeundersøgelse den 4 maj, så her er der også spænding. Min læge sagde det ville tage ca 45 min, hun skulle tage blodprøver, undersøge højde, vægt og ja, en masse andet... hihi, tror jeg blev lidt chokeret alligevel da jeg kom derind og den dermed var bekræftet positiv, men det er nu spændende alt sammen alligevel...

Og selvfølgelig også TILLYKKE herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Puha, jeg var ved læge i dag for at få at vide om den test jeg tog i går var rigtig, og positiv herfra også, er 4+6, og skal have min første lægeundersøgelse den 4 maj, så her er der også spænding. Min læge sagde det ville tage ca 45 min, hun skulle tage blodprøver, undersøge højde, vægt og ja, en masse andet... hihi, tror jeg blev lidt chokeret alligevel da jeg kom derind og den dermed var bekræftet positiv, men det er nu spændende alt sammen alligevel...

Og selvfølgelig også TILLYKKE herfra....

Ej hvor dejligt og tillykke med den nyhed  Det er jo bare skønt.

Anmeld

6. april 2010

mullesmith2

marikka skriver:

Jeg fik at vide, at lægen ikke længere laver en underlivsundersøgelse, fordi det i sin tid er blevet sparet væk.. Så det er ikke noget man længere gør.. - I hvertfald ikke ved min læge.. -Men mindre jeg selvfølgelig spørg om hun ikke vil..

Derudover foregik det som de andre skriver..

Held og lykke. Jeg synes det var rart første gang, for så er man ligesom "rigtig" gravid!

Og tillykke med det.. - Tror jeg ikke jeg har gjort endnu  Sorry!

Mange tak  Jeg håber også min læge har sparet underlivsundersøgelsesn væk jeg hader sådan noget især fordi det er en ny læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.