1. lægeundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

lige pludselig går det hurtigt! jeg har også syntes det hele gik ufatteligt langsomt og så lige pludselig i fredags var jeg 12+0 og var helt WHAT?!  når først man kommer ind i den periode hvor undersøgelserne kommer og jordmorsamtalerne og scanningerne, så begynder det hele at gå meget hurtigere!

Det håber jeg bare du har ret i  jeg tænker også bare hele tiden på babyting og kigger på alt mulig babyhaløj på nettet hele tiden. Har stort set planlagt alt det jeg skal have købt og hvilken barnevogn vi skal have og puslebord og seng hehe har bare kigget på alt simpelthen. Det er vildt hvor meget det fylder i ens liv sådan noget... Men det er så dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

oo

mullesmith2 skriver:

Det håber jeg bare du har ret i  jeg tænker også bare hele tiden på babyting og kigger på alt mulig babyhaløj på nettet hele tiden. Har stort set planlagt alt det jeg skal have købt og hvilken barnevogn vi skal have og puslebord og seng hehe har bare kigget på alt simpelthen. Det er vildt hvor meget det fylder i ens liv sådan noget... Men det er så dejligt.

ja, det er vildt dejligt jeg var præcis sådan de første par uger også, havde helt styr på ALT og gik endda igang med at planlægge navngivningsfesten så sagde Søren, at nu gad han ikke høre mere, for det var jo et år ude i fremtiden og det var liiiiige lovlig grundig planlægning nu kan jeg mærke at jeg tænker rigtig meget på fødslen, hvilket jeg slet slet ikke kunne holde ud at tænke på de første uger. man går ligesom igennem en masse faser, men jeg tror det er helt normalt og alt sammen med til at forberede en på det nye der venter

Anmeld

6. april 2010

Josesmor

he he.. det lyder helt som mig.. troede jeg var den eneste der var igang med at finde ud af hvilken barnevogn vi sku have osv... hehe... alt er planlagt til mindste detalje..... tror jeg nok Og hele nettet er undersøgt... næsten

Anmeld

6. april 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

ja, det er vildt dejligt jeg var præcis sådan de første par uger også, havde helt styr på ALT og gik endda igang med at planlægge navngivningsfesten så sagde Søren, at nu gad han ikke høre mere, for det var jo et år ude i fremtiden og det var liiiiige lovlig grundig planlægning nu kan jeg mærke at jeg tænker rigtig meget på fødslen, hvilket jeg slet slet ikke kunne holde ud at tænke på de første uger. man går ligesom igennem en masse faser, men jeg tror det er helt normalt og alt sammen med til at forberede en på det nye der venter

Har også fundet navne ved lige hvad hun skal hedde hvis det bliver en pige, men hvis det bliver en dreng sååå er jeg ike helt sikker hehe.... men det er jo også ALT for tidligt at begynde at tænke på det. Jeg har også tænkt lidt på fødslen , at jeg gerne vil føde hjemme hvis det bliver muligt og jeg har set fødselsvideoer hehe det skulle jeg nok aldrig have set, jeg blev helt skræmt haha mest fordi der var en der blev klippet det kunne jeg ik så godt lide at se, men skal heldigvis ik selv se på det hvis jeg selv skal klippes hehe. så skal du til NF scanning i morgen?  kan man se det på din mave nu om den er vokset? Jeg glæder mig til den bare bliver lidt stor.

Anmeld

6. april 2010

oo

mullesmith2 skriver:

Har også fundet navne ved lige hvad hun skal hedde hvis det bliver en pige, men hvis det bliver en dreng sååå er jeg ike helt sikker hehe.... men det er jo også ALT for tidligt at begynde at tænke på det. Jeg har også tænkt lidt på fødslen , at jeg gerne vil føde hjemme hvis det bliver muligt og jeg har set fødselsvideoer hehe det skulle jeg nok aldrig have set, jeg blev helt skræmt haha mest fordi der var en der blev klippet det kunne jeg ik så godt lide at se, men skal heldigvis ik selv se på det hvis jeg selv skal klippes hehe. så skal du til NF scanning i morgen?  kan man se det på din mave nu om den er vokset? Jeg glæder mig til den bare bliver lidt stor.

ja, nu begynder man at kunne se at den vokser - og jeg kan selv mærke at den blir større og mere hård det er vildt fedt!! jeg vil også bare have en stor struttende mave - og glemmer i den forbindelse alt om alle de gener de gravide herinde fortæller om

ja NF imorgen - yikes! jeg er simpelthen så nervøs, jeg kan slet ikke tænke på det rigtigt

Anmeld

6. april 2010

Lon1976

mullesmith2 skriver:

Hej Jeg skal så til første lægeundersøgelse i morgen, Hvad undersøger de?? Jeg aner ik hvad det er der skal ske er der nogen der lige kan fortælle mig det?

Hej. Først et STORT tillykke, det har jeg vidst ikke fået sagt

Jeg står selv i samme situatiuon som dig - jeg testede positiv i lørdags og er nu 4+2. Det er dejligt. Jeg fik jo desværre en spontan abort her i januar, så det er rigtig dejligt, at jeg alledere er blevet gravid igen.

Men sidst jeg var til mit første lægebesøg, der fik jeg taget en blodprøve, lavet gyn.undersøgelse og lavet vandrejournal. Og selvfølgelig også en urinprøve - det var det første jeg afleverede

Anmeld

6. april 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

ja, nu begynder man at kunne se at den vokser - og jeg kan selv mærke at den blir større og mere hård det er vildt fedt!! jeg vil også bare have en stor struttende mave - og glemmer i den forbindelse alt om alle de gener de gravide herinde fortæller om

ja NF imorgen - yikes! jeg er simpelthen så nervøs, jeg kan slet ikke tænke på det rigtigt

Det er så fedt  glæder mig til min mave rigtig vokser, Jeg er i forvejen en del overvægtig så jeg frygter bare om det kan gøre nogen skade, det er jo ik sundt. Frygter at få sukkersyge da min mor har det og fik det da hun var gravid med mig  Men det prøver jeg bare på at lade være med at tænke på  Jeg tror da nok du skal få en god NF i morgen, held og lykke og glæder mig til at høre om det. Kram

Anmeld

6. april 2010

mullesmith2

Lon1976 skriver:

Hej. Først et STORT tillykke, det har jeg vidst ikke fået sagt

Jeg står selv i samme situatiuon som dig - jeg testede positiv i lørdags og er nu 4+2. Det er dejligt. Jeg fik jo desværre en spontan abort her i januar, så det er rigtig dejligt, at jeg alledere er blevet gravid igen.

Men sidst jeg var til mit første lægebesøg, der fik jeg taget en blodprøve, lavet gyn.undersøgelse og lavet vandrejournal. Og selvfølgelig også en urinprøve - det var det første jeg afleverede

Stort tillykke til dig også og rigtig meget held og lykke med det hele  det er virkelig spændende. kram

Anmeld

6. april 2010

Lon1976

mullesmith2 skriver:

Stort tillykke til dig også og rigtig meget held og lykke med det hele  det er virkelig spændende. kram

Tak  Ja det er virkelig spændende og det er også sjovt at have nogen herinde og følges med.

Anmeld

6. april 2010

Bare mig..

Jeg fik at vide, at lægen ikke længere laver en underlivsundersøgelse, fordi det i sin tid er blevet sparet væk.. Så det er ikke noget man længere gør.. - I hvertfald ikke ved min læge.. -Men mindre jeg selvfølgelig spørg om hun ikke vil..

Derudover foregik det som de andre skriver..

Held og lykke. Jeg synes det var rart første gang, for så er man ligesom "rigtig" gravid!

Og tillykke med det.. - Tror jeg ikke jeg har gjort endnu  Sorry!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.