Den var sjov.
Jeg må nok erkende at jeg kun er halv-hysterisk. INGEN alkohol, røg eller heroin...
Har skiftet nogle hudplejeprodukter ud. Ikke ansigtsprodukter. Der bruger jeg stadig dermalogica (det bruger de også på Paradise Hotel, og de har jo ikke taget skade....).
Vil ikke farve mit hår, men er i et stort dilemma omkring mit overskæg. Plejer at blege det med creme (nægter at køre ladyshaveren rundt i ansigtet). Indtil nu har jeg bare rendt rundt og set halv italiensk ud.
Sushi har jeg spist nogle gange (sidste gang 34 stykker på en gang!!). Spiser det ikke så tit, men mest fordi det er for dyrt. Fisken har jo været frosset ned, så det burde ikke skade gravide.
Panodiler rør jeg ikke med en ildtang, så vil jeg hellere lide i fred. Ved ikke hvorfor, men har meget svært ved at æde piller, nu hvor jeg er gravid (har taget et hav af medicin siden jeg var 6 år pga leddegigt - så er HELT clean for første gang nu.. går jeg meget op i).
Det som giver mig allermest dårlig samvittighed er, at jeg ikke får nok grøntsager. Til frokost i dag spiste jeg to studenterbrød fra bageren.. Min samvittighed nåede nye højder. Fik så heldvis både tomater og avokado til aftensmad..pyhh.
Anmeld