Ej så sippet skal man heller ikke være... altså jeg fandt først ud af i går jeg var gravid, er 5 uger henne, altså 3 uger siden undfangelsen, og jeg har været passiv ryger, drukket, spist usundt, og brugt makeup.
Man skal ikke forandre hele sit liv pga. man er gravid. da jeg havde taget den positive test i går og kom om til min veninde flippede hun helt ud, de havde 30 min inden siddet og røget inde i hendes stue, hendes hjem er rygerhjem, og altså lige pludselig ville hun ryge ude i køkkenet, for det kunne hun jo ikke byde mig... ARR, det hjælper ikke lige.
så sent som lørdag fik jeg et glad vin, og har fået det nogen gange her i påsken, for har ikke vidst noget, og kunne altså ikke sætte livet på standby..
Jeg bestemmer selv om jeg vil gå med makeup, og hvilket vaskepulver jeg bruger til mit tøj, jeg bestemmer også selv hvad jeg spiser, og om jeg skal være i rum med rygere.
Mit hjem er dog blevet røgfri fra og med testens positive svar, men hverken kæresten eller jeg ryger, og har sjældent besøg af familie eller venner som ryger, så det kan sagtens holdes, så må de jo smutte på altanen.
Altså jeg skal også leve lidt, og selvfølgelig skal jeg passe på mig selv, meeen der er altså grænser
Anmeld