Gravid med dårlig samvittighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.544 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Trolde_mor

Fik denne artikel på mailen og ihhh hvor den bare rammer..

Det kunne næsten lige så godt have været mig. Vi har dog stadig kattene - ellers var jeg nok røget ud

http://www.information.dk/227638

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Lullaby

Hold da op jeg er da en af de fordærdelige mødre

Anmeld

5. april 2010

4xGreve

puha det lyder næsten som mig dengang jeg var gravid, næsten ret præcis...

Anmeld

5. april 2010

Trolde_mor

MorpåSjælland skriver:

Hold da op jeg er da en af de fordærdelige mødre

Griner.. er jeg også.. hehe.. når jeg sidder og læser det får jeg lidt med lidenhed med kæresten hehe..

Vi rendte land og rige rundt efter Nilens jord mascara, neutral produkter, tøj jeg kunne passe længere frem i graviditeten osv.

Han siger nu det ikke er så slemt, men mon ikke det blot er for at forhindre hormonudbrud? Griner...

Anmeld

5. april 2010

smokin

tror desværre ikke jeg er lige den målgruppe. Jeg har to katte, 10 hunde (8 hvalpe) og går da i svømmehal hvis jeg har lyst og sauna. Desuden malede min kæreste da værelse i torsdags og der sad jeg pænt på stolen i værelset og kiggede.

Kunne spise sushi døgnet rundt hvis jeg fik lov og har spist det mindst 4 gange i sidste måned. Har da også spist brie i ny og næ, og drukket et glas vin eller 2.

KH
Zette

Senia skriver:

Griner.. er jeg også.. hehe.. når jeg sidder og læser det får jeg lidt med lidenhed med kæresten hehe..

Vi rendte land og rige rundt efter Nilens jord mascara, neutral produkter, tøj jeg kunne passe længere frem i graviditeten osv.

Han siger nu det ikke er så slemt, men mon ikke det blot er for at forhindre hormonudbrud? Griner...

Anmeld

5. april 2010

LinLin

Det eneste, jeg ikke gør, er at drikke alkohol og farve hår!!!

Anmeld

5. april 2010

MinWilliam

Hold da helt op..

Det eneste jeg ikke gør er at drikke alkohol og farve hår..

Anmeld

5. april 2010

NoName

Den giver et meget godt billede af hvor "besværligt" det KAN være at være gravid...

Tror man skal tage alle rådene til sig... MEN ALT MED MÅDE... Har F.eks læst at lakrids nu også skulle være skadeligt.... lidt længere nede i artiklen står der at man skal æde sig igennem ca 500 gram rålakrids om ugen før det bliver skadeligt... Haloooo det er der sQ da ingen der gør eller kan... er der????

Kram fra NoName - der spiser alt hun har lyst til, men med måde...

Anmeld

5. april 2010

LinLin

Dorthemuzz skriver:

Hold da helt op..

Det eneste jeg ikke gør er at drikke alkohol og farve hår..

Anmeld

5. april 2010

Bayze

Jeg har nægtet at hoppe på det hysteri dér!

Selvfølgelig har jeg taget hensyn i min graviditet og der er ting i mit liv og mine vaner jeg har lavet om, men jeg gider simpelthen ikke de der hysteriske højder og jeg gider ikke leve i evigt dårlig samvittighed!! Basta!! Bliver så TRÆT af at høre på det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.