Slankekure..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Honningblomst

MyBaby skriver:

Hold da op Eva - jeg tager sku hatten af for dig! Du ser bare brand godt ud!

Tusind tak...synes sgu også det til tider er hårdt...især når alt er stresset som nu, så har jeg bare lyst til at spise en masse forkert... hvad er det med mad og følelser?

Men tak..er også glad for jeg fik det gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

hold da op eva hvor er du smuk

ihh blir helt grebet af motivation til selv at gå igang vil gerne have en sund trænet krop til projekt baby går igang

Knus Trine

Åh, tak søde Trine...Er glad for jeg kan virke som motivation..

Anmeld

5. april 2010

trine1989

Eva skriver:

Åh, tak søde Trine...Er glad for jeg kan virke som motivation..

hehe ja ikke.

Lidt bust til selvtilliden er altid dejligt

Anmeld

5. april 2010

MyBaby

Eva skriver:

Tusind tak...synes sgu også det til tider er hårdt...især når alt er stresset som nu, så har jeg bare lyst til at spise en masse forkert... hvad er det med mad og følelser?

Men tak..er også glad for jeg fik det gjort.

Det kender jeg bare ALT for godt. Hos mig hænger følelser og mad virkelig også ubetinget sammen. Jeg er ikke én af de personer, som går i "sultestrejke", når noget går mig på, er stresset, ked af det, eller kede mig (som nu, hvor jeg venter på at babyen skal komme ud :0)! Nej jeg spiser og så helst det forkerte!

Men som du skriver, så må man hele tiden finde den oprindelige motivation frem og forsøge at holde fast!

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

MyBaby skriver:

Det kender jeg bare ALT for godt. Hos mig hænger følelser og mad virkelig også ubetinget sammen. Jeg er ikke én af de personer, som går i "sultestrejke", når noget går mig på, er stresset, ked af det, eller kede mig (som nu, hvor jeg venter på at babyen skal komme ud :0)! Nej jeg spiser og så helst det forkerte!

Men som du skriver, så må man hele tiden finde den oprindelige motivation frem og forsøge at holde fast!

Lige præcis det samme her....chokolade er bare en god trøst.. men for dumt..

Anmeld

5. april 2010

MinWilliam

Jeg er gået ved vægt vogterne og det har jeg været super glad for..

Skal også til det igen når jeg har født

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

hehe ja ikke.

Lidt bust til selvtilliden er altid dejligt

Ja.. Synes det er sejt hvis du kommer i gang op til du vil være gravid...det gjorde jeg desværre ikke og var tyk da jeg blev gravid to af gangene... ikke så godt...

Held og lykke..

Knus..

Anmeld

6. april 2010

betski

Mirjam123 skriver:

Nogen der har nogen gode slankekure?
Hvad har i gjort for at tabe jer og hva har virket på jer?

Synes det er så svært da jeg er meget kræsen..

Kan nogne hjlæpe mig med hvordan jeg lige kommer igang og sådan?

Slankekure har aldrig virket på mig - aldrig! Men da jeg omlagde min kost og skar alt sukker og hvede fra, motioneret flere gange om ugen, ja så begyndt kiloene at rasle af. Jeg tabte 10 kg på bare 3 mdr ved denne måde og de er ikke kommet på igen. Ved at omlægge din kost, får du også meget mere energi. Det handler om at få nok grønsager, protein og fiber. Spis hver 3 time og drik vand i løbet af dagen. Held og lykke med vægttabet

Anmeld

7. april 2010

trine1989

Eva skriver:

Ja.. Synes det er sejt hvis du kommer i gang op til du vil være gravid...det gjorde jeg desværre ikke og var tyk da jeg blev gravid to af gangene... ikke så godt...

Held og lykke..

Knus..

men du er sund og slank nu

og mange tak ...

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.