Slankekure..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Honningblomst

Mirjam123 skriver:

JA jeg skal til igang, det er jeg nød til. blir mindet om hver dag af min kæreste at jeg er tyk så jeg skal igang..

Men det skal være dig der vil tabe dig og ikke andre, for så tror jeg faktisk det er umuligt at gøre...hvis det er et pres for andre.

Er du sikker på du er for stor? jeg er selv ret tung i det.

Prøv at se her:

http://myfoodcontrol.appspot.com/da/talje-hofte-ratio.html

Der kan du måle talje og hofter og det med bmi kan give et meget godt bud på om du er som du skal være.

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Orkide86

Eva skriver:

Men det skal være dig der vil tabe dig og ikke andre, for så tror jeg faktisk det er umuligt at gøre...hvis det er et pres for andre.

Er du sikker på du er for stor? jeg er selv ret tung i det.

Prøv at se her:

http://myfoodcontrol.appspot.com/da/talje-hofte-ratio.html

Der kan du måle talje og hofter og det med bmi kan give et meget godt bud på om du er som du skal være.

Knus..

Vil jeg lige prøve når jeg finder et målebånd.. ja jeg synes selv jeg er for stor og er ked af min krop..

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

Mirjam123 skriver:

Vil jeg lige prøve når jeg finder et målebånd.. ja jeg synes selv jeg er for stor og er ked af min krop..

Du skal begynde at gå eller svømme...det giver et meget bedre forhold til kroppen at bruge den en masse. Evt en lang gåtur hver dag og så svømme et par gange om ugen...og drop så alt sukker, det er hårdt i starten, men så hjælper det..

Anmeld

5. april 2010

Orkide86

Eva skriver:

Du skal begynde at gå eller svømme...det giver et meget bedre forhold til kroppen at bruge den en masse. Evt en lang gåtur hver dag og så svømme et par gange om ugen...og drop så alt sukker, det er hårdt i starten, men så hjælper det..

Det vil jeg prøve..

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

Mirjam123 skriver:

Det vil jeg prøve..

Held og lykke...en dag af gangen og spis mange gange og sund kost...og så vil der hurtigt ryge 2-3 kilo..

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Jeg gik hos De Danske Vægtkonsulenter hvor jeg på 14 uger tabte 13,3 kg.

Jeg tror ikke på slankekure som en permanent løsning - det der virker er en livsstilsændring hvor der både tænkes i mad og motion.

Når du motionerer sætter du din forbrænding op og opbygger muskelvæv, der erstatter fedtet på kroppen. Der er mange der tror, at det kun gælder om at konditionstræne, men det er faktisk gennem styrketræning at man konverterer fedt til muskler.

Det mest ideelle er derfor: en kombination af styrketræning og konditionstræning og at spise masser af grønt, groft og protein (som igen også opbygger muskelvæv). Og husk når du motionerer kan du spise mere AF DET RIGTIGE - sålænge du ikke spiser mere end du forbrænder i løbet af dagen.

God fornøjelse

Anmeld

5. april 2010

Halbschön

Eva skriver:

Held og lykke...en dag af gangen og spis mange gange og sund kost...og så vil der hurtigt ryge 2-3 kilo..

...hvor længe tog du om at tabe dig de 30kg?

Knus Renée, der nu er kommet igang med ny livsstil!

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

...hvor længe tog du om at tabe dig de 30kg?

Knus Renée, der nu er kommet igang med ny livsstil!

Ihh, hvor dejligt du er igang.. skønt, ikke..

Jeg tabte mig på under 6 mdr, så det var pænt hurtigt synes jeg....her er før og efter billeder, vildt når jeg ser dem nu...var sgu stor og tung at se på...

Anmeld

5. april 2010

MyBaby

Eva skriver:

Jeg tabte mig på under 6 mdr, så det var pænt hurtigt synes jeg....her er før og efter billeder, vildt når jeg ser dem nu...var sgu stor og tung at se på...

Hold da op Eva - jeg tager sku hatten af for dig! Du ser bare brand godt ud!

Anmeld

5. april 2010

trine1989

Eva skriver:

hold da op eva hvor er du smuk

ihh blir helt grebet af motivation til selv at gå igang vil gerne have en sund trænet krop til projekt baby går igang

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.