Slankekure..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Orkide86

Nogen der har nogen gode slankekure?
Hvad har i gjort for at tabe jer og hva har virket på jer?

Synes det er så svært da jeg er meget kræsen..

Kan nogne hjlæpe mig med hvordan jeg lige kommer igang og sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Honningblomst

Alle slankekure virker men når du stopper så ryger kiloene på igen , hvis ikke du ændrer din livsstil.

Jeg har tabt 30 kg ved at ændre min livsstil og har holdt det i 6½ år. Så hvis du virkelig ønsker at tabe dig og holde det, så skal du ind og ændre hele din måde at leve på.

Held og lykke..

Hvor meget skal du tabe..?

Anmeld

5. april 2010

mortilfreja

Jeg lurer lige lidt med her for jeg vil oz gerne tabe mig

Anmeld

5. april 2010

Orkide86

Eva skriver:

Alle slankekure virker men når du stopper så ryger kiloene på igen , hvis ikke du ændrer din livsstil.

Jeg har tabt 30 kg ved at ændre min livsstil og har holdt det i 6½ år. Så hvis du virkelig ønsker at tabe dig og holde det, så skal du ind og ændre hele din måde at leve på.

Held og lykke..

Hvor meget skal du tabe..?

Vil meget gerne af med 15 kg.. hvordan ændre sin livsstil??

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

Mirjam123 skriver:

Vil meget gerne af med 15 kg.. hvordan ændre sin livsstil??

Spis sundt og dyrk motion. du skal forbrænde mere end du indtager og hvis det er svært så brug www.madlog den side er der vidst flere der har glæde af.

Men altså, skær alt usundt væk og lev fiberrigt, grønt og fedtfattigt og når så du har tabt dig så kan du ind imellem godt tage lidt guf, men du skal holde øje med din vægt for har man været tyk, så vil kroppen meget gerne op igen..

Anmeld

5. april 2010

Orkide86

Eva skriver:

Spis sundt og dyrk motion. du skal forbrænde mere end du indtager og hvis det er svært så brug www.madlog den side er der vidst flere der har glæde af.

Men altså, skær alt usundt væk og lev fiberrigt, grønt og fedtfattigt og når så du har tabt dig så kan du ind imellem godt tage lidt guf, men du skal holde øje med din vægt for har man været tyk, så vil kroppen meget gerne op igen..

Synes bare det er så svært at komme igang..

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

Mirjam123 skriver:

Synes bare det er så svært at komme igang..

Og det kan ingen hjælpe dig med.. der skal du finde din motivation...og kan du ikke komme igang, så er de 15 kilo du har for meget nok ikke så slemme endda.

Ellers tag et nøgenbillede...de plejer at kunne skubbe lidt til en.

Jeg gad simpelthen ikke være stor og tung mere, men ville være sund...men jeg er også super stædig, så jeg tabte mig meget hurtigt..

Anmeld

5. april 2010

Orkide86

Eva skriver:

Og det kan ingen hjælpe dig med.. der skal du finde din motivation...og kan du ikke komme igang, så er de 15 kilo du har for meget nok ikke så slemme endda.

Ellers tag et nøgenbillede...de plejer at kunne skubbe lidt til en.

Jeg gad simpelthen ikke være stor og tung mere, men ville være sund...men jeg er også super stædig, så jeg tabte mig meget hurtigt..

Ja det er lige med at ta sig selv i nakken..

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

Mirjam123 skriver:

Ja det er lige med at ta sig selv i nakken..

Ja...finde ud af om det er vigtigt nok...og det er det nok ikke, siden du ikke er igang.

Men det kommer nok en dag...

Anmeld

5. april 2010

Orkide86

Eva skriver:

Ja...finde ud af om det er vigtigt nok...og det er det nok ikke, siden du ikke er igang.

Men det kommer nok en dag...

JA jeg skal til igang, det er jeg nød til. blir mindet om hver dag af min kæreste at jeg er tyk så jeg skal igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.