meget af det du skriver sådan har jeg det også jeg har gået hjemme i on and off i 8 år til dec(været kort ude tre gang samlagt 22 uger)
pt går jeg hjemme/pause fra mit kursus pga kommunen prøver af få taxaorden igellem til min søn..han skal havde taxaorden fra aug af når han skal i skole pga han skal på en heldagsskole da han er ørebarn og 6 mdr bagud sprogligt.Men pga han stadig gå i sin børnehave i korsør og min kæreste/hans bonusfar ikke kan når af køre eller hente ham har kommunen/sagsbehandler ville undersøge taxaorden til ham da jeg ikke har kørekort og det tager 1 time og 45 min ca med bus,tog og bus til korsør herfra....
Håber snart de ringer...
Men her er også nok af set til med hus osv..
Men savner da veninde af tag til slagelse,næstved osv med/til osv..
knus fra henriette
MorCamilla skriver:
Hejsa...
Jeg har gået hjemme i snart 5 år.. og jeg elsker det..
Jeg savner også ind i mellem veninde kontakt, men det er "sjældent" for jeg har det bedst med at få lavet nogle ting om formiddagen når jeg er alene hjemme og gå og hygge mig med det..
Jeg har svært ved at finde nye veninder, fordi jeg ike går så meget i byen som jeg gjorde engang, jeg vil hellere sidde hjemme og hygge med familien, (som regl)
Når jeg får de dage hvor jeg er ked af at jeg ikke har mere veninde kontakt end jeg har, trøster jeg mig altid med at jeg ikke har mange venner og veninder, men dem jeg har er ægte, (hvis man kan kalde det, det??) Dem der er tilbage er dem der var der da jeg blev gravid, og dem der stadig er her nu... Der faldt desværre mange fra da jeg blev gravid... Men sådan er det desværre...
Anmeld