Ej er der virkelig kun mig der har det sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2008

Monique

henriette larsen skriver:

godt nok dejligt af se man ikke er den enste...
Jo jeg har da masse af lave her i vores hus osv.. men nu er det 2 mdr jeg køre på med af være her hjemme med min søn dog går vi da tur og hver onsdag er han til fodbold.. men jeg savner sku en god eller flere gode veninde tæt på mit hjem...
kæresten og jeg har både været ind på af sætte papir op med bedsteforældre og venner...
nu har vi også kun boede her i dalmose i et år til okt såå...
men før boede jeg i korsør i 2½ år og der nået jeg kun af få 6 veninde og kun 3 er bi beholdt efter jeg er flytte men vi ses ikke så tit kun den ene har været her nogle gange de andre to ikke inu...

hvor er i andre fra vi er fra dalmose mellem næstved og slagelse ca...

Jeg er fra Nakskov, og har det ikke lige på samme måde..
Hader og sidde inde hele dagen så det sker aldrig og har en masse venner der kommer og besøger mig/os og omvendt..
Det eneste der mangler lidt er nogle med børn hehe :D
Alle mine venner/veninder har ikke børn, så nogle gange kunne man godt trænge til nogle og snakke med som rent faktisk også forstår hvad man snakker om når det handler om børn hehe :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

H+S Skjolgborg.

oki dejligt nok...
Ja dalmose er en lille by men den er endelig større ind vi regne med...
*SS*..
knus fra henriette

Vibeke Degnehave Sandahl skriver:

Jo jeg har da masse af lave her i vores hus osv.. men nu er det 2 mdr jeg køre på med af være her hjemme med min søn dog går vi da tur og hver onsdag er han til fodbold.. men jeg savner sku en god eller flere gode veninde tæt på mit hjem...
kæresten og jeg har både været ind på af sætte papir op med bedsteforældre og venner...
men før boede jeg i korsør i 2½ år og der nået jeg kun af få 6 veninde og kun 3 er bi beholdt efter jeg er flytte men vi ses ikke så tit kun den ene har været her nogle gange de andre to ikke inu...

Ej har gode venner både i Korsør og Dalmose. Kan godt forstå hvis du savner lidt selskab i Dalmose. Det er jo en lille bitte by

Anmeld

1. juni 2008

H+S Skjolgborg.

:D hejsa oki..
Lyder som her.Mine er også falde meget fra igellem åren...
Super jeg skriver da til dig. Hvis det er ok.Altid ret med nye veninde.*SS*
Men andre må da også gerne skrive til mig.Det ville være super..
har du msn?...
mvh henriette

Camilzch skriver:

oki øvvvv jeg er fra dalmose ca 25 min fra næstved 15 fra slagelse..

Fra Kokkedal i nordsjælland. Dig? :)

Jeg er fra Næstved, og har det præcis ligesom alle jer andre (bortset fra hende der ikke kan lide at shoppe :) )

Jeg er helt vildt sindssygt ensom, selvom jeg er vokset op i byen. Men mine folkeskole venner er ligesom forsvundet langsomt efter man er blevet ældre, og især efter jeg er blevet mor..

Så hvis i andre har brug for nye veninder, må i meget gerne skrive til mig :D

Anmeld

1. juni 2008

H+S Skjolgborg.

meget af det du skriver sådan har jeg det også jeg har gået hjemme i on and off i 8 år til dec(været kort ude tre gang samlagt 22 uger)
pt går jeg hjemme/pause fra mit kursus pga kommunen prøver af få taxaorden igellem til min søn..han skal havde taxaorden fra aug af når han skal i skole pga han skal på en heldagsskole da han er ørebarn og 6 mdr bagud sprogligt.Men pga han stadig gå i sin børnehave i korsør og min kæreste/hans bonusfar ikke kan når af køre eller hente ham har kommunen/sagsbehandler ville undersøge taxaorden til ham da jeg ikke har kørekort og det tager 1 time og 45 min ca med bus,tog og bus til korsør herfra....
Håber snart de ringer...
Men her er også nok af set til med hus osv..
Men savner da veninde af tag til slagelse,næstved osv med/til osv..
knus fra henriette

MorCamilla skriver:

Hejsa...

Jeg har gået hjemme i snart 5 år.. og jeg elsker det..
Jeg savner også ind i mellem veninde kontakt, men det er "sjældent" for jeg har det bedst med at få lavet nogle ting om formiddagen når jeg er alene hjemme og gå og hygge mig med det..

Jeg har svært ved at finde nye veninder, fordi jeg ike går så meget i byen som jeg gjorde engang, jeg vil hellere sidde hjemme og hygge med familien, (som regl)

Når jeg får de dage hvor jeg er ked af at jeg ikke har mere veninde kontakt end jeg har, trøster jeg mig altid med at jeg ikke har mange venner og veninder, men dem jeg har er ægte, (hvis man kan kalde det, det??) Dem der er tilbage er dem der var der da jeg blev gravid, og dem der stadig er her nu... Der faldt desværre mange fra da jeg blev gravid... Men sådan er det desværre...

Anmeld

1. juni 2008

H+S Skjolgborg.

hejsa.
Dejligt for dig;)..
Jeg sider aldrig ind vi er unde mini 30 min om dage mig og min søn + henter og bringer også min datter hveranden uge..med eller uden min søn med os.+ er til slagelse mini en gang om ugen elsker bare af tag dertil med eller uden mine børn..dog kunne jeg godt savne og mødes med en sød veninde/ven der og gå rundt med og shoppe eller tag i svømmehalen,stranden,skoven osv med og uden børne..
knus fra henriette

Monique skriver:

Jeg er fra Nakskov, og har det ikke lige på samme måde..
Hader og sidde inde hele dagen så det sker aldrig og har en masse venner der kommer og besøger mig/os og omvendt..
Det eneste der mangler lidt er nogle med børn hehe :D
Alle mine venner/veninder har ikke børn, så nogle gange kunne man godt trænge til nogle og snakke med som rent faktisk også forstår hvad man snakker om når det handler om børn hehe :D

Anmeld

2. juni 2008

Camilzch

hejsa. Du må da meget gerne skrive til mig :)
Jeg har sendt dig min msn..

:D hejsa oki..
Lyder som her.Mine er også falde meget fra igellem åren...
Super jeg skriver da til dig. Hvis det er ok.Altid ret med nye veninde.*SS*
Men andre må da også gerne skrive til mig.Det ville være super..
har du msn?...
mvh henriette

Camilzch skriver:

oki øvvvv jeg er fra dalmose ca 25 min fra næstved 15 fra slagelse..

Fra Kokkedal i nordsjælland. Dig? :)

Jeg er fra Næstved, og har det præcis ligesom alle jer andre (bortset fra hende der ikke kan lide at shoppe :) )

Jeg er helt vildt sindssygt ensom, selvom jeg er vokset op i byen. Men mine folkeskole venner er ligesom forsvundet langsomt efter man er blevet ældre, og især efter jeg er blevet mor..

Så hvis i andre har brug for nye veninder, må i meget gerne skrive til mig :D

Anmeld

2. juni 2008

Camilzch

Tror også at jeg ville have været tilfreds med de venner jeg har, hvis jeg også følte at de er ægte rigtige venner. Men Stoler ikke rigtig på dem, så det vil vel være lidt forkert at kalde dem ægte venner :)

MorCamilla skriver:

Når jeg får de dage hvor jeg er ked af at jeg ikke har mere veninde kontakt end jeg har, trøster jeg mig altid med at jeg ikke har mange venner og veninder, men dem jeg har er ægte, (hvis man kan kalde det, det??) Dem der er tilbage er dem der var der da jeg blev gravid, og dem der stadig er her nu... Der faldt desværre mange fra da jeg blev gravid... Men sådan er det desværre...

Anmeld

2. juni 2008

MorCamilla

Nej det kan jeg godt forstå.. Det var også det jeg nemte med at godt nok har jeg ikke ret mange venner, men dem jeg her er her også 100% dag og nat...

Camilzch skriver:

Tror også at jeg ville have været tilfreds med de venner jeg har, hvis jeg også følte at de er ægte rigtige venner. Men Stoler ikke rigtig på dem, så det vil vel være lidt forkert at kalde dem ægte venner :)

MorCamilla skriver:

Anmeld

2. juni 2008

NejaJ

Kender det...
Har gået hjemme i 7 mdr. nu og gider bare ik mere... Nyder selvf tiden med Lærke, men kommer bare ik ud....
Er kun ude 1-2 gange hver 14. dag tror jeg.. Sker meget sjællendt...
Ved bare ik hvad jeg skal få tiden til at gå med når jeg bare går her hjemme hver eneste dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.