Ej er der virkelig kun mig der har det sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2008

H+S Skjolgborg.

oki øvvvv jeg er fra dalmose ca 25 min fra næstved 15 fra slagelse..

Vibeke Degnehave Sandahl skriver:

Fra Kokkedal i nordsjælland. Dig? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

H+S Skjolgborg.

lige det jeg også mener.... *SS*... vi er jo også tilflytter her og kun boede her et år til okt eller mere 1 nov.. men jeg håber da det kommer..Nu er det bare meste ældre mennekser der lige bor f.eks her på vores vej/kverter.. [citat][f][småt]EliasNoah skriver:[/småt][/f] Hvor pudsigt... netop i dag har jeg talt med min mummy om at jeg også savner venskab og bare lidt tøse fnidder, en man hurtigt kan sende en sjov sms til eller bare ringe til for at komme af med lidt galde. Jeg savner en jeg lige kan ringe til og høre om vi skal mødes en tur i byen, køre en tur i centret eller finde på en hyggelig grill aften sammen med. Jeg er ikke tillknyttet nogen mødre gruppe og er tilflytter. Det er SÅÅÅÅ svært at finde nye veninder hernede, for alle dem som bor her, har jo allerede... Så Jahaer.... jeg kender til det:'(:'(:'( KNUSSSSSSSSS Camilla(H) Falster[/citat]

Anmeld

30. maj 2008

H+S Skjolgborg.

Lyder sku godt...ja jegprøver også af holde kontakten hved lige hved dem jeg har jeg ser meget til min veninde fra odense af hun har været her bare 4 gange i år..dejligt...men trist når hun er taget hjem...
Vi overvejer også af sætte seddel op osv måske andre par har det som os her i byen..jeg hved et par flytte hertil samtid med os da vi så en seddel i vores bruges om de søgte bedsteforældre osv..
er lidt øv over jeg den dag i dag ikke græb nr..
*SS*..
men jeg har aldrig haft svært hved af få veninde osv. dog bleve og var jeg meget den pige der var udenfor i skolen men havde mange veninde/venner dog kun 2 i min egen klasse men mange på skolen osv..især dem der gik klassen under.

Jeanne skriver:

Nej sådan har jeg også haft det. Jeg har 3 rigtig dejlige veninder som bor i Århus (15 km fra mig), og jeg har da daglig kontakt med mindst 1 af dem, men det er ikke det samme som en, der bor tæt på.

Jeg er så begyndt at pleje omgang ( :)) hedder det ikke sådan??) med en som bor 200 m væk. Vi begyndte at snakke sammen pga vores børn. Hendes pige er 2 dage ældre end Jesse, og i juleferien blev "ungerne" aktiveret på den måde :P Det har stille og roligt grebet om sig og vi ses mere og mere. Både alene og med barn og mand (for første gang kan min kæreste lide et hankønsvæsen som jeg har bragt ind i hjemmet :-o)

Man lærer ikke nogen at kende hvis man ikke gør noget for det. Jeg ved det er svært, men det kan jo altid starte som en "playdate", og hvis man er heldig, så kan det udvikle sig.

(H)

Anmeld

30. maj 2008

Tynen

[citat][f][småt]Bloggi skriver:[/småt][/f] Selvom jeg har nogle gode veninder som jeg holder meget af og som jeg også snakker/sms'er med hver dag så savner jeg da også at ha' nogle her.. Som jeg lige kan smutte om til.. Ja og hygge snakke.. Og grille med her om sommeren.. Så er der nogen i nærheden, så sig endelig til..:)[/citat] I må gerne komme ned til os og grille da :) Så inviterer jeg lige hende fra min MG der bor 4 huse fra mig også ;) Ihh, hvor er jeg træt af at jeg skal starte på work nu her - Vidste slet ikke der boede flere herude jo.

Anmeld

30. maj 2008

Lullaby

Du er absolut ikke den eneste :S Jeg flyttede fra alle mine venner da jeg forlod min hjemby for at flytte sammen med min mand det sted hvor vi begge skulle studere. Og jeg må indrømme, at jeg nok heller ikke er så god til at knytte venskaber :$ Det er ikke fordi jeg ikke vil, for det vil jeg absolut. Men der er bare så meget i mit liv lige nu at jeg slet ikke kan overskue, at skulle presse en veninde ind som selvfølgelig også skal plejes. Jeg har en forventning om, at når jeg engang er færdig med at studere og mine børn er blevet større, at jeg så har mere tid og derved mere overskud til en veninde. Og den veninde skal så bare med på shoppeture, cafebesøg og pigehygge (H)

Anmeld

30. maj 2008

H+S Skjolgborg.

hihi...hvor bor du da*SS*... knus fra henriette [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Bloggi skriver:[/småt][/f] Selvom jeg har nogle gode veninder som jeg holder meget af og som jeg også snakker/sms'er med hver dag så savner jeg da også at ha' nogle her.. Som jeg lige kan smutte om til.. Ja og hygge snakke.. Og grille med her om sommeren.. Så er der nogen i nærheden, så sig endelig til..:)[/citat] I må gerne komme ned til os og grille da :) Så inviterer jeg lige hende fra min MG der bor 4 huse fra mig også ;) Ihh, hvor er jeg træt af at jeg skal starte på work nu her - Vidste slet ikke der boede flere herude jo. [/citat]

Anmeld

30. maj 2008

EliasNoah

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]EliasNoah skriver:[/småt][/f] Hvor pudsigt... netop i dag har jeg talt med min mummy om at jeg også savner venskab og bare lidt tøse fnidder, en man hurtigt kan sende en sjov sms til eller bare ringe til for at komme af med lidt galde. Jeg savner en jeg lige kan ringe til og høre om vi skal mødes en tur i byen, køre en tur i centret eller finde på en hyggelig grill aften sammen med. Jeg er ikke tillknyttet nogen mødre gruppe og er tilflytter. Det er SÅÅÅÅ svært at finde nye veninder hernede, for alle dem som bor her, har jo allerede... Så Jahaer.... jeg kender til det:'(:'(:'( KNUSSSSSSSSS Camilla(H) Falster[/citat] Du ringer bare, søde Camilla.:) Har slet ikke fået svaret på din søde mail, tiden løber her i eksamens tiden...men alt kører, omend det går stærkt. Sådan er det vel også hos jer?? Knus Eva.. [/citat] Ihh tak, det er sørme dejligt at høre. Det varmer helt mit hjerte. Jeg var ude hos Linda i går med Elias og Noah. Jeg havde sådan håbet på at Konrad var der. Jeg må derud igen en dag hvor jeg ved han er der. Linda syntes også det kunne have været sjovt, hvis de små banditter mødtes igen. Umiddelbart er de begge ret vilde med traktorere:D Ja travlheden kunne jeg egentlig godt bruge, men alligevel er der jo hele tiden et eller andet, men igen det er kun børn, baby, gylp og prut. Det er det er jeg er gået ind til og gerne vil, men lidt voksen social kontakt kunne godt bruges, foruden Carsten naturligvis. Jeg håber du har det skønt og nyder vejret... Knus Camilla(H) ( som er på vej i seng for at stå op igen.. smil...)

Anmeld

30. maj 2008

Vibeke Degnehave Sandahl

henriette larsen skriver:

godt nok dejligt af se man ikke er den enste...
Jo jeg har da masse af lave her i vores hus osv.. men nu er det 2 mdr jeg køre på med af være her hjemme med min søn dog går vi da tur og hver onsdag er han til fodbold.. men jeg savner sku en god eller flere gode veninde tæt på mit hjem...
kæresten og jeg har både været ind på af sætte papir op med bedsteforældre og venner...
nu har vi også kun boede her i dalmose i et år til okt såå...
men før boede jeg i korsør i 2½ år og der nået jeg kun af få 6 veninde og kun 3 er bi beholdt efter jeg er flytte men vi ses ikke så tit kun den ene har været her nogle gange de andre to ikke inu...

hvor er i andre fra vi er fra dalmose mellem næstved og slagelse ca...

Ej har gode venner både i Korsør og Dalmose. Kan godt forstå hvis du savner lidt selskab i Dalmose. Det er jo en lille bitte by

Anmeld

30. maj 2008

Camilzch

henriette larsen skriver:

oki øvvvv jeg er fra dalmose ca 25 min fra næstved 15 fra slagelse..

Vibeke Degnehave Sandahl skriver:

Fra Kokkedal i nordsjælland. Dig? :)

Jeg er fra Næstved, og har det præcis ligesom alle jer andre (bortset fra hende der ikke kan lide at shoppe :) )

Jeg er helt vildt sindssygt ensom, selvom jeg er vokset op i byen. Men mine folkeskole venner er ligesom forsvundet langsomt efter man er blevet ældre, og især efter jeg er blevet mor..

Så hvis i andre har brug for nye veninder, må i meget gerne skrive til mig :D

Anmeld

31. maj 2008

MorCamilla

Hejsa...

Jeg har gået hjemme i snart 5 år.. og jeg elsker det..
Jeg savner også ind i mellem veninde kontakt, men det er "sjældent" for jeg har det bedst med at få lavet nogle ting om formiddagen når jeg er alene hjemme og gå og hygge mig med det..

Jeg har svært ved at finde nye veninder, fordi jeg ike går så meget i byen som jeg gjorde engang, jeg vil hellere sidde hjemme og hygge med familien, (som regl)

Når jeg får de dage hvor jeg er ked af at jeg ikke har mere veninde kontakt end jeg har, trøster jeg mig altid med at jeg ikke har mange venner og veninder, men dem jeg har er ægte, (hvis man kan kalde det, det??) Dem der er tilbage er dem der var der da jeg blev gravid, og dem der stadig er her nu... Der faldt desværre mange fra da jeg blev gravid... Men sådan er det desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.