[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]EliasNoah skriver:[/småt][/f]
Hvor pudsigt... netop i dag har jeg talt med min mummy om at jeg også savner venskab og bare lidt tøse fnidder, en man hurtigt kan sende en sjov sms til eller bare ringe til for at komme af med lidt galde.
Jeg savner en jeg lige kan ringe til og høre om vi skal mødes en tur i byen, køre en tur i centret eller finde på en hyggelig grill aften sammen med.
Jeg er ikke tillknyttet nogen mødre gruppe og er tilflytter. Det er SÅÅÅÅ svært at finde nye veninder hernede, for alle dem som bor her, har jo allerede...
Så Jahaer.... jeg kender til det:'(:'(:'(
KNUSSSSSSSSS Camilla(H) Falster[/citat]
Du ringer bare, søde Camilla.:)
Har slet ikke fået svaret på din søde mail, tiden løber her i eksamens tiden...men alt kører, omend det går stærkt.
Sådan er det vel også hos jer??
Knus Eva..
[/citat]
Ihh tak, det er sørme dejligt at høre. Det varmer helt mit hjerte.
Jeg var ude hos Linda i går med Elias og Noah. Jeg havde sådan håbet på at Konrad var der. Jeg må derud igen en dag hvor jeg ved han er der. Linda syntes også det kunne have været sjovt, hvis de små banditter mødtes igen. Umiddelbart er de begge ret vilde med traktorere:D
Ja travlheden kunne jeg egentlig godt bruge, men alligevel er der jo hele tiden et eller andet, men igen det er kun børn, baby, gylp og prut. Det er det er jeg er gået ind til og gerne vil, men lidt voksen social kontakt kunne godt bruges, foruden Carsten naturligvis.
Jeg håber du har det skønt og nyder vejret...
Knus Camilla(H) ( som er på vej i seng for at stå op igen.. smil...)
Anmeld