Nej, man kan desværre ikke gardere sig mod noget... Men man kan prøve. Din historie lyder ikke nem, søde.. Og jeg håber i får de 3 børn i ønsker. Jeg ønsker mig bare mere end ét, hvis jeg kan. Mie forældre forsøgte længe, men det ville ikke lykkes.
Den fordel jeg har af at være enebarn og kun at have min far gør at vi har et meget tæt forhold til hinanden! Vi har boet alene sammen og kender hinanden ud og ind.. Han er nok min bedste ven, udover mandse altså. Dét forhold havde vi ikke fået hvis vi havde været flere i familien, tror jeg. Der ér positive ting i at være enebarn... Man skal bare lige huske dem 
Det er jo det.
Tak søde, håber jeg også vi gør - vi ønsker det heldigvis begge 
Håber også inderligt for jer at i får flere en et dejligt barn 
Har den desværre heller ikke 
Lyder som et dejigt forhold du og din far har - var selv meget knyttet til min far, og er endnu ikke kommet helt igennem sorgen - men håber det kommer en dag.
Min mor og jeg har desværre på ingen måde noget tæt forhold, hun holdte meget mere af min bror, og sagde da også efter et halvt år, at hun ønskede det var mig der havde begået selvmord istedet... Den var og er stadig hård at sluge. Men igen, da jeg var langt nede, sagde hun at det var okay jeg begik selvmord - for hun kunne jo få kontakt til mig på det åndelige plan, så der er nok noget der er gået helt skævt...
Så uden min kæreste ved jeg ikke hvor jeg havde været nu.
Men ja, han er så min allerbedste ven og den mest fantastiske mand jeg har i mit liv 
Anmeld