Det er da helt op til dig selv om du skal have flere.
Er SÅ træt af at børn skal være offentlig eje. Som om folk bare kan blande sig.
Jeg er selv en af dem som kæmper med at få mit første barn, og hader alle kommentarerne.
På den anden side vil jeg sige, at jeg ikke kunne tænke mig et enebarn. Synes det er vigtigt for børn med en søskende, så uanset om det bliver biologisk eller adoptiv skal jeg have mere end et.
Grunden til at jeg føler så stærkt for det er, at jeg selv har stået med en far som var ved at dø, og blev handicappet i en ung alder, og en mor som blev alt for optaget af situationen til at være der for mig og min søskende i en laaaang periode. Så har det været helt uvurderligt at have en som var i samme båd... så var, og er jeg ikke helt så alene..... hvis du forstår?
Måske en kedelig tanke i forhold til beslutningen om at få mere end et barn, men sådan tænker jeg fordi jeg har stået i det.
Har selv altid været i tvivl om jeg ville have børn, men har vidst, at skulle jeg have en, skulle jeg have flere. Ihvertfald hvis jeg selv kan vælge, og det med mine forældre har kun forstærket det.
Man skal jo huske, at man ikke er her for evigt, og hvis naturens gang går, så dør man som forælder før ens børn, og så er det en kæmpe gave at de har hinanden. Også hvis noget voldsomt skulle henne en, som det gjorde i min familie.
Nå det så er sagt, skal du da helt klart vælge med hjertet, og ikke ud fra hvad andre mener.