Dårlig vejrtrækning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

lululupo

århhhh ja endnu engang er det mi du beskriver!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

MyBaby

mayapigen skriver:

Det var en god nyhed, så håber jeg, at jeg er lige så heldig... Men er det ikke noget med, at maven ved nogle synker over en måned før terminen, og ved andre en uge før? Jeg glæder mig ihvertfald

Jo, jeg tror, du har helt ret - det er vist meget forskelligt, hvornår maven synker - ligesom alt andet i vores kære graviditeter!

Håber ikke, der går så lang tid, før du føler en lettelse - så bliver resten af graviditeten lidt sjovere (dog kommer der jo så sikkert nogle andre ting, som irriterer dig )

Men nu kan du jo også se en ende på det! Dejligt. Held og lykke med resten af graviditeten!

Nina

Anmeld

4. april 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Hi hi - ja, stillingerne bliver mere og mere intermistiske

Men nej, det virker sgu ikke for alvor! Har også kun fået en dag med mega mange plukveer og vraltende gang til følge ud af det

Jeg kan godt forstå du "helt giver op" - måske det også er det bedste, så har man vel lidt mere fred med det mens dagene går. Og det gør de jo - det bliver jo max to uger over tid, og der er jo virkelig ikke lang tid til for dit vedkommende. Men det var rart om fødslen får lov at gå i gang af sig selv fremfor igangsættelse. Det har jeg hvert fald fået indtryk af af min jordemor. Men på den anden side, når man læser om piger herinde der er blevet sat i gang, så synes jeg overvejende der er tale om gode erfaringer

Så jeg sender både tålmodighed (hvis ellers det var noget jeg havde på lager) og en masse vestøv din vej

Kan levende se dig komme vraltende med en stenhård mave...  HA HA! Det var da træls, at det ikke virkede! Jeg tror, man skal være lige ved at gå i fødsel alligevel, hvis sex (eller anden form for alternativ igangsættelse) skal hjælpe!

Og tak - jeg tager imod både tålmodighed og vestøv! Ja, jeg håber da også, at fødslen går igang af sig selv, men som du siger, så har jeg ikke indtryk af, at det er verdens undergang at blive sat igang! Når først jeg er gået 14 dage over tid, så tager jeg vist imod en igangsættelse med kyshånd!!!

Anmeld

4. april 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Kan levende se dig komme vraltende med en stenhård mave...  HA HA! Det var da træls, at det ikke virkede! Jeg tror, man skal være lige ved at gå i fødsel alligevel, hvis sex (eller anden form for alternativ igangsættelse) skal hjælpe!

Og tak - jeg tager imod både tålmodighed og vestøv! Ja, jeg håber da også, at fødslen går igang af sig selv, men som du siger, så har jeg ikke indtryk af, at det er verdens undergang at blive sat igang! Når først jeg er gået 14 dage over tid, så tager jeg vist imod en igangsættelse med kyshånd!!!

Ja, lige præcis - så prøv at se om du ikke bare kan slappe af med det hele og bare lade dagene gå. Jeg er heldigvis selv kommet ud af mit utålmodigheds- og panikanfald igen og tager det nu igen med lidt mere ophøjet ro

Og jeg har desværre også læst alt for mange steder at det der med diverse udokumenterede igangsættelsesmetoder i bedste fald virker, hvis der alligevel er tale om det allersidste skub til en fødsel der alligevel er lige om hjørnet. men det skulle din vel for h... også gerne snart være

Anmeld

4. april 2010

MyBaby

tinpou skriver:

Ja, lige præcis - så prøv at se om du ikke bare kan slappe af med det hele og bare lade dagene gå. Jeg er heldigvis selv kommet ud af mit utålmodigheds- og panikanfald igen og tager det nu igen med lidt mere ophøjet ro

Og jeg har desværre også læst alt for mange steder at det der med diverse udokumenterede igangsættelsesmetoder i bedste fald virker, hvis der alligevel er tale om det allersidste skub til en fødsel der alligevel er lige om hjørnet. men det skulle din vel for h... også gerne snart være

Ja, jeg prøver også bare at slappe af. Det er nu heller ikke så svært, for jeg har været virkelig træt og helt smadret de sidste par dage! Og nogle gange går det rigtig godt med ikke at tænke for meget på det og bare tage en dag af gangen og andre gange er jeg helt opløst over det ! Imorges da jeg vågnede, blev jeg helt skuffet over, at der ikke var sket noget i løbet af natten og at jeg bare havde sovet igennem!!!! Utrolig eftersom det er så sjældent, at man sover igennem her til sidst!

Det er godt, du også er "kommet ud på den anden side" og slapper lidt mere af! Det er nok værst for os selv, når vi bliver så utålmodige og panikslagne!!! Og så er det måske også lidt synd for vores mænd!!! 

Ja, jeg håber virkelig også, den er lige oppe over!!! Måske i nat!

Kram

Anmeld

4. april 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Ja, jeg prøver også bare at slappe af. Det er nu heller ikke så svært, for jeg har været virkelig træt og helt smadret de sidste par dage! Og nogle gange går det rigtig godt med ikke at tænke for meget på det og bare tage en dag af gangen og andre gange er jeg helt opløst over det ! Imorges da jeg vågnede, blev jeg helt skuffet over, at der ikke var sket noget i løbet af natten og at jeg bare havde sovet igennem!!!! Utrolig eftersom det er så sjældent, at man sover igennem her til sidst!

Det er godt, du også er "kommet ud på den anden side" og slapper lidt mere af! Det er nok værst for os selv, når vi bliver så utålmodige og panikslagne!!! Og så er det måske også lidt synd for vores mænd!!! 

Ja, jeg håber virkelig også, den er lige oppe over!!! Måske i nat!

Kram

Jeg krydser fingre for det er lige om hjørnet for dig søde

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

tinpou skriver:

Nu har min mave i det hele taget siddet meget højt gennem hele graviditeten, men jeg tror det har været omkring uge 35-36 at jeg kunne mærke der blev lidt mere plads. Men det var nu ikke fordi maven sådan synligt var faldet meget ned, men alligevel var der mere tyngde nedad og det levnede altså lidt mere plads længere oppe. Og ja, så her de sidste 4 dage eller sådan noget - og kun en uge før termin - der kan jeg virkelig mærke at jeg har fået mere plads. Maven er faldet lidt mere ned, men egentlig mere udad, og igen har det taget noget plads fra oven.

Men jeg kan hvert fald huske der tidligt i 30´erne at jeg beklagede mig til min læge - altså jeg både gylpede og kastede op indimellem, kunne bare slet ikke få det til at fungere. Og der sagde hun at det var det aller værste tidspunkt og at det ville lette igen senere i graviditeten og det fik hun jo så ret i. Så jeg tror du skal forberede dig på nogle lidt anstrengende uger, hvad det angår, men netop huske på at det vitterlig aftager igen senere i graviditeten

Knus, Tina

Okay rart at høre der er andre der har haft det slemt i denne periode, men også at din læge siger, at det er den slemmeste periode. Det hjalp meget på humøret, for hvis det kun kan blivet bedre, så overlever jeg Jeg er så heldig jeg har en kærlig mand, der varder mig op, fordi han elsker det - og kan se jeg ind imellem er i trist humør for tiden.

Du er måske ved at være tæt på terminen så? Det må da være så skønt og spændende. Jeg ved godt jeg også er nogenlunde tæt på nu, men er alligevel misundelig 

Anmeld

4. april 2010

Liljesilas

LouiseLarsen skriver:

Hmmm ved overhovedet ikke lige hvorfor den er endt i det her indlæg, for var ikke der jeg skrev den.... Underligt!

haha helt iorden Jeg blev bare lidt forvirret haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.