tinpou skriver:
Ja, lige præcis - så prøv at se om du ikke bare kan slappe af med det hele og bare lade dagene gå. Jeg er heldigvis selv kommet ud af mit utålmodigheds- og panikanfald igen og tager det nu igen med lidt mere ophøjet ro
Og jeg har desværre også læst alt for mange steder at det der med diverse udokumenterede igangsættelsesmetoder i bedste fald virker, hvis der alligevel er tale om det allersidste skub til en fødsel der alligevel er lige om hjørnet. men det skulle din vel for h... også gerne snart være
Ja, jeg prøver også bare at slappe af. Det er nu heller ikke så svært, for jeg har været virkelig træt og helt smadret de sidste par dage! Og nogle gange går det rigtig godt med ikke at tænke for meget på det og bare tage en dag af gangen og andre gange er jeg helt opløst over det
! Imorges da jeg vågnede, blev jeg helt skuffet over, at der ikke var sket noget i løbet af natten og at jeg bare havde sovet igennem!!!! Utrolig eftersom det er så sjældent, at man sover igennem her til sidst! 
Det er godt, du også er "kommet ud på den anden side" og slapper lidt mere af! Det er nok værst for os selv, når vi bliver så utålmodige og panikslagne!!! Og så er det måske også lidt synd for vores mænd!!! 
Ja, jeg håber virkelig også, den er lige oppe over!!! Måske i nat! 
Kram
Anmeld