Bella09 skriver:
hvor er det dejligt, i er en stor hjælp for en forvirret pige som mig, et
til jer. Nej heldigvis, er jeg ikke helt ung, 15- 16 år, det er alt for ungt i mine øjne, fordi man ville gå glip af hele sin ungdom. Jeg tænker normalt heller ikke om mig selv, at jeg er meget ung, men i denne sammenhæng er jeg måske, men i forhold til nogen af dem man ser i de unge mødre som er 15-16 år, så har jeg jo alligevel haft lidt mere ungdom hvor jeg har været i byen osv, end de har..
Når det så er sagt, så vil jeg da lige sige tillykke til dig marikka, både med babyen, og med fødselsdagen 
Bella, at du "kun" er 21, ser jeg slet ikke som noget problem!!
Min mor var 17 år, da hun blev gravid med mig. Jeg er velfungerende, bor i hus med min kæreste og vores to hunde. Om 10 uger skal vi have vores første barn. Og jeg er altså lige fyldt 31...
Jeg har nydt godt af, at min mor var ung - selvom jeg umiddelbart synes, at det er lidt for ungt, når man er under 20... MEN jeg synes, at det afhænger meget af ens modenhed, bagland og situation.
Og kunne jeg vælge, havde vi også fået vores første barn før nu. Men det var ikke muligt...
Jeg synes, at du skal mærke efter - helt indeni. Kun dér ved du, hvad din beslutning skal være. Og er du det mindste i tvivl, så skal du finde nogen, der kan give dig al den info, du skal bruge til at træffe et valg.
Men jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke synes, at beslutningen skal tages på baggrund af uafklarede ting, såsom en evt. ubeslutsom kæreste, evt. druktur, din alder osv.