gravid, men ikke ret meget længere.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.800 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Bella09

Hej piger.. jeg har brug for at dele det her med nogen, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre af mig selv længere. Jeg har gået og tænk over om jeg nu kunne være gravid, fordi jeg oplevede en masse underlige ting med min krop og mine sanser.. jeg havde min sidste mens i januar, men stoppede også med pillerne, så jeg tænkte, at det nok var noget rod med pillerne, der var skyld i mens ikke var dukket op, men jeg havde stadig et lille håb i mig. 5 dage efter jeg skulle have haft mens, og den stadig ikke var kommet tog jeg en test, den viste negativ, og jeg tænkte, hm så er det pillerne der har lavet rod i den, og tænkte derfor ikke mere på det, så jeg drak alkohol, røg smøger og tog ihvertfald ikke hensyn til, der kunne være en lille baby i maven. Men der sker så det, at jeg stadig ikke har fået min mens her sidst i marts måned, og så bliver jeg jo meget mistænksom, eftersom jeg har oplevet en masse symptomer, men jeg har også hele tiden tænk - aaarh nu må jeg lige prøve at lade være med at tænke på baby, graviditet osv, så jeg ikke narrer min krop. Men det går så fuldstændig galt med kæresten her for en lille uges tid siden, og vi går fra hinanden/ holder en pause... og jeg tager så næste dag over til nogen veninder, som vil have mig med i byen og drikke sorgerne ud. Jeg tænker så, at jeg lige må teste for en sikkerhedsskyld, og testen er positiv. Jeg får så en tid hos lægen, som tre dage efter fortæller jeg er i 9. eller 10. uge. Jeg fortæller min kæreste det, og han reagerer med at sige, at han ikke vil have noget med det kommende barn at gøre og jeg skal få abort. det sårer mig selvfølgelig og jeg tænker først at jeg beholder mit barn, og det må han selvom, men efterhånden har jeg gået og bekymret mig, om der kunne været sket noget, da jeg jo bare har drukket osv.. og far vil jo ikke have noget med baby at gøre, så nu har jeg fået tid til abort. det er bare virkelig svært, når ens mave er vokset, og man har den der følelse af at der er noget i maven og så alle symptomerne selvfølgelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Misa

Kan kun sige en ting: følg dit hjerte!!

Der sker ikke noget ved at du har haft drukket.. ikke så tidligt.. 

Men gør hvad du inderst inde føler..

Anmeld

4. april 2010

Michael healer

ØnskeBabyen2010 skriver:

Kan kun sige en ting: følg dit hjerte!!

Der sker ikke noget ved at du har haft drukket.. ikke så tidligt.. 

Men gør hvad du inderst inde føler..

Helt Enig

Anmeld

4. april 2010

Vial

De første par mdr har fosteret sin egen madpakke med - blommesækken. Så den er ikke lige så følsom for påvirkninger fra alkohol, som senere hen, hvor det kan blive fatalt. Så længe du ikke har skudt heroin eller har drukket en hel flaske vodka om dagen, så må det ikke være grunden til abort. Tænk dig godt om, du skal leve med det valg resten af dit liv. Pøj pøj og held og lykke.

Anmeld

4. april 2010

Valle81

Hejsa......

Først så vil jeg sige, at du skal følge dit hjerte, og som de andre skriver så tager fosteret ikke skade af at du har drukket, det er stadig nærmest kun en lille celle.

Da jeg ventede mit første barn anede jeg ikke at jeg var gravid, og fandt først ud af det dagen efter jeg kom hjem fra en 14 dages lang druk og røg tur i Tyrkiet. Har idag en sund og rask datter som er blevet 6 år:0)

Derudover så valgte faderen til min datter også helt fra og vi har ikke hørt eller set ham siden kort tid efter jeg fortalte at jeg var gravid.

Så du skal virkelig tænke dig godt om over hvilke grunde det er du vælger fra på.

Jeg ønsker dig alt held og lykke, og håber du træffer den rigtige beslutning for dig.

Christina

Anmeld

4. april 2010

Mimic

jeg vil først og fremmest sende dig et stort .

derefter vil jeg sige som de andre; følg dit hjerte, ransag dig selv og find ud af hvad det er DU vil... ikke hvad alle andre vil.

da jeg ventede min datter anede jeg det heller ikke, så jeg drak mig i hegnet et par gange, men har i dag den dejligste sunde pige på 3½ år.

Linda

Anmeld

4. april 2010

Kala

Jeg giver de andre ret. Du skal følge dit hjerte. Jeg røg og drak også en del i starten af min graviditet da jeg ikke anede at jeg var gravid. Og jeg har en sund og velskabt dreng på 6½ måned.

Så følg dit hjerte.

Anmeld

4. april 2010

lillemunk

Åh søde..... jeg kan kun sige du skal følge dit hjerte.
Du har noget som vokser inden i dig og som er lavet af kærlighed.
Jeg har stået i sammen sted som dig og var ikke et spor i tvil om jeg skulle ha en abort, ønskede mig ikke flere børn.
Men da jeg først lå der og narkose lægen spurgte om jeg var parat til at sove.
Valgt jeg fra... Rejste mig fra briksen og gik tudene derfra.
vidste at kæresten ikke ville syntes det var en god ide.
Så vi sluttede vores forhold og siden har vi ikke haft den store kontakt.

I dag venter jeg tvillinger og er glad for min beslutning.

Så følg dit hjerte. Dit foster har ikke taget skade, fordi du har røget og drukket.

Anmeld

4. april 2010

BinaMor

gabriella er lavet på "lidt af hvert" og hun er fiiindet skader ikke.

det er din beslutning og som de andre så følg dit hjerte

Anmeld

4. april 2010

LouiseNielsen

Som de andre skriver... FØLG DIT HJERTE!

Min søns biologiske far valgte også fra da han fik afvide jeg ventede mig, og vi har ikke set ham siden.... Idag har jeg en "ny" kæreste som er far for min søn, og vi venter vores første fælles barn sammen med termin på lørdag....

Tror nemmere man fortryder det barn man ikke fik, frem for det barn man ikke fik.... Så er du det mindste i tvivl, så tænk dig om en ekstra og meget grundig gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.