Anonym skriver:
hjemmesiden den må jeg lige prøve har jeg faktisk ikke tænkt på
mange tak 
nej det har jeg ikke været har knap nok fået at vide hvad det var, hverken på sygehuset eller af min egen læge og har sagt at jeg synes det var for dårligt, hvorefter de bare siger at jeg jo bare skal leve som jeg plejer men begrænse alkohol og smøger, samt spise sundt og varieret. det skal så lige siges at jeg ikke ryger og drikker måske et glas vin eller 2 en gang om mdr. 
men det med hjemmesiden vil jeg lige prøve

det er også korrekt at man stort set bare skal leve som hidtil, man kan vist godt mærke hvad man kan tåle eller ej 
ved ikke om det er relevant for dig, men det kom bag på min mand, at man som chron patient ikke bør indtage treoer, ipren, ibuprofen etc. man skal holde sig til smertestillende med parcetamol! det betyder nu for ham, at han skal have noget smertestille fra lægen da panodil, pinex etc. slet ikke virker på ham.
Derudover skal han have en pinicilinkur med på ferie da en gang maveinfektion kan fremprovokerer et udbrud.
håber da for dig du hører mere fra sygehuset mht. patientskole etc. det da lidt vigtigt at man ved noget om sygdommen når nu man skal leve med det resten af livet 
heæd og lykke med projekt baby
Anmeld