blomst84 skriver:
Hej
Jamen jeg kan fortælle dig at jeg har samme sygdom og fik den konstateret i 2006 og har ligesom dig haft en masse spekulationer omkring sygdommen generelt. Det vigtigeste jeg kan sige til dig inden du overvejer projekt baby er hvilken medicin du får?, mange af de slags mediciner vi får tilbudt er farlige for et foster. Jeg får selv den medicin der hedder Humira og er IKKE farligt for et foster. Det med at man kan have svært ved at blive gravid tror jeg er meget individuelt jeg smed mine p-piller i oktober og blev gravid i dec, men mistede desværre i januar 2010 6 uger henne, jeg snakkede med min tarmlæge om det og hun sagde at det ikke behøvede at have noget med sygdommen at gøre. Nu er jeg så lige blevet gravid igen og tænker ikke rigtig over min sygdom
Du skal være meget velkommen til at skrive til mig privat hvis du har nogle spørgsmål 
Stort kram herfra 
okay ja det med medicin har jeg tænkt på lige i øjeblikket får jeg ikke noget men når jeg gør er det ENTOCORT som er meget mild og derfor heller ikke skadeligt for et foster. 
stort TILLYKKE med baby, håber du får en rigtig god graviditet med en dejlig stor sund baby

hvor dejligt for dig håber det blir min tur snart 

1000 tak for din tråd jeg vil skrive hvis jeg bliver i tvivl om noget.
synes i har været rigtig søde til at svare og er blevet mere rolig ang. en kommende graviditet
1000 tak allesammen 
Anmeld