Kan det virkelig passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

mullesmith2

Sama skriver:

Jeg vil da blot også ønske dig STORT TILLKKE MED GRAVIDITETEN!! Jeg har fuldt dig lidt løst på sidelinien da vi begge var på feb testlisten.. Held og lykke med det hele!! Hvor er det bare skønt

Mange tak  Det er så stort. Mit første lille barn med min vidunderlige dejlige kæreste. det er bare det bedste i hele verden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Bebs2010?

mullesmith2 skriver:

Har du testet positiv??  Jeg har følt lidt menssmerter men det er holdt op igen nu er der faktisk ikke noget at mærke sådan rigtig mere. det var mest i sidste uge der var noget. Men det er nok forskelligt jo

Ja.. 3 gange (man kan jo aldrig blive for sikker )

Kunne læse mig frem til at det var normalt nok.. Glæder mig nu alligevel til at komme til lægen og få startet det hele op.

Men vi kommer jo nok til at følges ad her på baby.dk

knus

Anmeld

4. april 2010

mullesmith2

Bebs2010? skriver:

Ja.. 3 gange (man kan jo aldrig blive for sikker )

Kunne læse mig frem til at det var normalt nok.. Glæder mig nu alligevel til at komme til lægen og få startet det hele op.

Men vi kommer jo nok til at følges ad her på baby.dk

knus

Ja det er bare for spændende, jeg syntes godt nok at tiden den snegler sig afsted... det er selvfølgelig fordi jeg tænker på det hele tiden.

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

nej det er forkert, man tæller fra sidste menstruations første dag. har lige været hele møllen igennem.

Nemlig For der starter ens cyklus...

Anmeld

6. april 2010

Josesmor

mullesmith2 skriver:

Mange tak  Det er så stort. Mit første lille barn med min vidunderlige dejlige kæreste. det er bare det bedste i hele verden.

Ja ved helt hvordan du har det.. Det er fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.