Kan det virkelig passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Low

Maise skriver:

nej det er forkert, man tæller fra sidste menstruations første dag. har lige været hele møllen igennem.

Det ved jeg godt Jeg var bare lidt for hurtig så jeg fik ikke forklaret mig ordenligt, sorry .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Maise

Low skriver:

Det ved jeg godt Jeg var bare lidt for hurtig så jeg fik ikke forklaret mig ordenligt, sorry .

åhhh helt ok, ikke noget at sorry for

Anmeld

2. april 2010

mullesmith2

fedt så er jeg en hel uge foran jo  dejligt

Anmeld

3. april 2010

Anja

Her på baby.dk kan du finde en fin terminsberegner, der fortæller hvor lang du er

Under artikler i øverstelinie og så finder du terminsberegneren i højres side.

Anmeld

3. april 2010

mullesmith2

Anja skriver:

Her på baby.dk kan du finde en fin terminsberegner, der fortæller hvor lang du er

Under artikler i øverstelinie og så finder du terminsberegneren i højres side.

Min termin er 4dec efter lægen og 6 dec efter terminsberegner på nettet. det er også mere hvilken uge jeg er i men tror det er 5 uge nu

Anmeld

3. april 2010

Bebs2010?

Hej

Du skriver at du havde sidste menstruations første dag d. 1 marts - det samme som mig.

Skal til lægen tirsdag, men bliver nødt til at høre.. Føler du også at der er noget i gang dernede. På en måde som om man skal til at have mens. men ikke med de samme smerter. Det niver sådan. Ellers har jeg ingen symptomer - hverken kvalme eller noget.

Kom til at læse om abort i graviditetshåndbogen og så blev jeg lige nervøs.

Knus den bekymrede

Anmeld

3. april 2010

Mka

Vil bare lige sige stort tillykke med maven Det er bare dejligt var .  Du har også gået og glædet dig til det blev din tur, og det gik heldigvis rimelig stærkt

Anmeld

3. april 2010

mullesmith2

Bebs2010? skriver:

Hej

Du skriver at du havde sidste menstruations første dag d. 1 marts - det samme som mig.

Skal til lægen tirsdag, men bliver nødt til at høre.. Føler du også at der er noget i gang dernede. På en måde som om man skal til at have mens. men ikke med de samme smerter. Det niver sådan. Ellers har jeg ingen symptomer - hverken kvalme eller noget.

Kom til at læse om abort i graviditetshåndbogen og så blev jeg lige nervøs.

Knus den bekymrede

Har du testet positiv??  Jeg har følt lidt menssmerter men det er holdt op igen nu er der faktisk ikke noget at mærke sådan rigtig mere. det var mest i sidste uge der var noget. Men det er nok forskelligt jo

Anmeld

3. april 2010

mullesmith2

Mka skriver:

Vil bare lige sige stort tillykke med maven Det er bare dejligt var .  Du har også gået og glædet dig til det blev din tur, og det gik heldigvis rimelig stærkt

Ja 5, forsøg så var den der allerede. Mange takker det er super dejligt.

Anmeld

3. april 2010

Josesmor

Jeg vil da blot også ønske dig STORT TILLKKE MED GRAVIDITETEN!! Jeg har fuldt dig lidt løst på sidelinien da vi begge var på feb testlisten.. Held og lykke med det hele!! Hvor er det bare skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.