Kan det virkelig passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. april 2010

mullesmith2

Jeg syntes godt nok ik jeg er ret langt henne. Jeg syntes det er vildt at jeg allerede kunne teste positiv 2+6 er det ik det. Ifølge lægen er jeg nu 4+5. Jeg havde sidste første mensdag d. 1.marts og tested positiv 27 marts.... kan ik rigtig få det til at passe sammen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Sofiedk

Hvis du testede positivt d. 27, må du have været omkring de 3+5 på det tidspunkt og det er jo meget normalt at kunne teste positivt der

Anmeld

2. april 2010

mullesmith2

Hvis du testede positivt d. 27, må du have været omkring de 3+5 på det tidspunkt og det er jo meget normalt at kunne teste positivt der

okay hvor langt er jeg så nu?? lægen sagde 3+4 eller 5 men det kunne jeg ik helt få til at passe.

Anmeld

2. april 2010

Risen

mullesmith2 skriver:

okay hvor langt er jeg så nu?? lægen sagde 3+4 eller 5 men det kunne jeg ik helt få til at passe.

uh det er så svært at sige.. Det bedste er nok til NF scanningen, så er man mere sikker.. Gik selv og regnede med total forkerte datoer.. 

Held og lykke med den lille! Og mange gange tillykke med graviditeten

Anmeld

2. april 2010

Low

Man tæller fra sidste dag man havde mens

Anmeld

2. april 2010

Maise

Low skriver:

nej det er forkert, man tæller fra sidste menstruations første dag. har lige været hele møllen igennem.

Anmeld

2. april 2010

mullesmith2

Low skriver:

Så har lægen da regnet forkert....

Anmeld

2. april 2010

Sofiedk

Altså, hvis du havde din mens første dag d. 1. marts burde du idag være omkring de 4+4, selvfølgelig med forbehold for at du ikke konkret ved hvornår din ÆL er faldet

Anmeld

2. april 2010

mullesmith2

Sofiekdk skriver:

Altså, hvis du havde din mens første dag d. 1. marts burde du idag være omkring de 4+4, selvfølgelig med forbehold for at du ikke konkret ved hvornår din ÆL er faldet

så er jeg altså en hel uge foran end jeg regnede med hehe

Anmeld

2. april 2010

Maise

Jeg syntes godt nok ik jeg er ret langt henne. Jeg syntes det er vildt at jeg allerede kunne teste positiv 2+6 er det ik det. Ifølge lægen er jeg nu 4+4. Jeg havde sidste første mensdag d. 1.marts og tested positiv 27 marts.... kan ik rigtig få det til at passe sammen....

som sofiedk skriver er det sidste menstruations 1 dag man tæller fra, altså 1 marts, så du er idag den 2 april  4+4.

Og netop fordi man ikke ved hvornår man præcis har ægløsning tæller man altid fra sidste mens 1 dag.

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.