hvornår synes i det var hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Liljesilas

Renée88 skriver:

Uha, jeg synes det blev hårdt omkring uge 24.. Jeg blev hurtigt stor og var i praktik på en tung afd. på sygehuset.. Men ellers blev det for alvor hårdt omkring uge 28, hvor jeg fik bækkenløsning, og havde svært ved at sove.. Samtidig så var det en varm varm sommer,så det hjalp ikke på det...

Jeg gik først på barsel dagen før min termin, og det var helt klart hårdt i den sidste tid med min KÆMPE mave.. Jeg fødte 42+1, og var meget besværet til sidst..

Normalt siger man at man er højgravid når man er fødeklar.. Dvs fra 37+... Jeg følte mig dog højgravid tidligere pga. størrelsen..

Jeg har selv haft en advarsel om bækkenløsning (varede dog kun tre dage) Men hold da op hvor er man handicappede, når man har så mange smerter.

Jeg synes også det kan være hårdt, især fordi jeg har taget 15 kg på nu, og slet ikke er vand til alle de kg. Jeg får ondt i ryggen, men det er nok en meget normal belastning. Jeg er heller ikke typen der ELSKER at være gravid, men heller ser min dejlige dreng i mine arme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

lululupo

lader til vi er lige langt, og tro mig jeg synes det er SÅ hårdt nu!!!! Det med at tage støvler på, avvvv..... glæder mig til vejret bliver således at sandaler er ok!!! Har tager 20 kilo på og mine fødder er helt kvæstede

har dog lige fået et gavekort af svigermoren til en fodbehandling!!

Synes det er rigtig svært at komme til at ligge ordentligt i sengen, men har købt en lang pude som støtter mellem benene samt under maven, det hjælper lidt.......

Christina uge 30

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

lader til vi er lige langt, og tro mig jeg synes det er SÅ hårdt nu!!!! Det med at tage støvler på, avvvv..... glæder mig til vejret bliver således at sandaler er ok!!! Har tager 20 kilo på og mine fødder er helt kvæstede

har dog lige fået et gavekort af svigermoren til en fodbehandling!!

Synes det er rigtig svært at komme til at ligge ordentligt i sengen, men har købt en lang pude som støtter mellem benene samt under maven, det hjælper lidt.......

Christina uge 30

Virkelig skønt at høre at jeg ikke er den eneste. Det er så rart når andre forstår en Men det er også synd for dig... Ja ens fødder holder ikke til meget med den tunge vægt.

Anmeld

2. april 2010

Risen

Er så småt begyndt at stønne når jeg vender mig i sengen.. Stønner også en smule når jeg skal tage sokker på .. Så det er nok her i 3 trimester at de er begyndt at blive lidt hårdt.. 

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Er så småt begyndt at stønne når jeg vender mig i sengen.. Stønner også en smule når jeg skal tage sokker på .. Så det er nok her i 3 trimester at de er begyndt at blive lidt hårdt.. 

Ja det er nemlig blevet lidt hårdere her i 3. trimester. Det bliver godt nok dejligt at få sin guldklumpe ud var

Anmeld

2. april 2010

Phoenix

Synes det er hårdt nu. Ikke hele tiden. Men når jeg plages af graviditetsgener som vejrtrækningsbesvær, bækkensmerter, ildebefindende og søvnproblemer.  Og så er der bare det generelle besvær med at bøje sig ned efter ting, tage strømper på og den slags...

Jeg glæder mig meget til at få min dreng til verden. Ville bare ønske at tiden ville gå lidt hurtigere. Der er alligevel 12 uger igen...

Anmeld

2. april 2010

Anne85

Åh jeg synes det har været hårdt lige fra starten denne gang (pyller pyller)... men nu begynder det at blive hårdt på den måde at maven fylder... Det er en kamp at få sko på, jeg kan ikke ligge ordentligt i sengen og nu kan jeg squ knap cykle mere... øv. Jeg har også taget rigtig rigtig meget på og de ekstra kilo er hårde for mine fødder, min ryg og mit bækken  Hulk.. men hvor er det skønt at tænke på at man nu er i sidste trimester... nu kan man da begynde at tælle ned

Anmeld

2. april 2010

LinLin

Det er ikke endnu

Men med David var det omkring uge 32 - i 2006 var det en VARM sommer! Puh jeg kogte! Så det var ikke fordi jeg var besværet af mavens vægt som sådan, mere fordi der var lidt ekstra over dele af kroppen! (arbejdede frem til 3 uger før han blev født!) Havde heller ikke nyttet noget at "pive" og ikke kunne noget for jeg var alene fra 3.-9. måned, da hans far var udsendt

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Åh jeg synes det har været hårdt lige fra starten denne gang (pyller pyller)... men nu begynder det at blive hårdt på den måde at maven fylder... Det er en kamp at få sko på, jeg kan ikke ligge ordentligt i sengen og nu kan jeg squ knap cykle mere... øv. Jeg har også taget rigtig rigtig meget på og de ekstra kilo er hårde for mine fødder, min ryg og mit bækken  Hulk.. men hvor er det skønt at tænke på at man nu er i sidste trimester... nu kan man da begynde at tælle ned

Ja det er enormt hårdt at tage sko på, og især støvler som skal lynes hele vejen op. Jeg synes det er dejligt at høre jeg ikke er den eneste der pyller, for det er sgu til tider hårdt! Jeg kan pludselig ligge i sengen, og så have svært ved at trække vejret - eller få enormt meget kvalme igen Og ja de ekstra kg, gør at man kun kan holde til små ture, hvis man ikke vil sidde ned hver 30 minnut haha

Anmeld

2. april 2010

MariaJ

Jeg synes det ret pludseligt gik fra overhovedet ikke at være hårdt til at jeg virkelig følte mig besværet i hverdagen omkring uge 33-34. Det var i første omgang fordi jeg begyndte at få ondt i leddene i hænder og fingre og derfor ikke kunne sove om natten, men de sidste par uger synes jeg også det er blevet rigtig tungt fysisk. Jeg kan ikke gå særlig langt uden at får plukveer og ondt diverse steder og maven hænger efterhånden så langt nede at det føles som om jeg sidder med baby på skødet, når jeg sidder ned. Nu ville det være fint at bytte maven væk for en baby

Maria 37+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.