Vil sgu bare lige sige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Tossehoveder!  

Godnat I to party-smølfer
Gamle vin-smølf (aka Harald blå-tand) og sommer(sby)-smølf 

PS. Uhhh ja, de der "rekord-liderlig" smager bare måms!
Jeg drak da faktisk lige sådan en for få dage siden - bare en enkelt sammen med Kenneth om aftenen, bare for hyggens (og smagens) skyld 

Ja de rekordelig er altså gode.... men de kan godt være lidt farlige.... det er jo nærmest som at drikke saftevand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ih,Michella,du laver bare de sødeste,dejligst indlæg

Har det lige præcis som dig,er bare helt vild med jer allesammen

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

suanne85 skriver:

er jeg gået glip af alkoholen eller.........

Ha, ha, ha...................lige mine ord, Sus............

Anmeld

2. april 2010

anna-jonas

Ns-pigerne er bare de sødeste og mest ordentlige net-piger i DK.

Knus Mette

Anmeld

2. april 2010

Karo

michella80 skriver:

(endnu engang) at Navlestrengen er den BEDSTE!!!! ELSKER jer tøser og jeres EVIGE positive stemning og dejlige humør!!! Hvis man har det skidt kan man altid regne med at I har trøstende ord og gode råd med på vejen! Hvis man har det godt griner I sammen med en og giver et ekstra kram med på vejen! I er sgu for dejlige og jeg kan slet ikke undvære jer!!!!!!

Helt enig

Anmeld

2. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Go'naaaat 

Jeg kommer ikke i seng forløbig. Kenneth har en kammerat på besøg, og de sidder og nørder den med FIFA på PS3'eren.

Imens driver jeg tiden her. og har netop pakket min nye DVD ud, som jeg jo bare MÅTTE eje - De Unge Mødre 5 (lige udkommet)

Jeg lånte sæson 1 + 2 af en veninde.
Så vandt jeg sæson 3 + 4 på navlestrengen (er slettet derinde nu)
Og nu er jeg fanget og afhængig af at skulle følge med ...hehe.

Det handler jo om børn og dét at være mor - det fylder jo MEGET i mit liv.
Så er det dejligt forargende, at kunne sidde og gøre sig til kloge-Aage, når man ser en nybagt 16-årig mor der skal håndtere en baby for allerførste gang.

GUUUD! Se nu - nu blev mit indlæg IGEN alt alt aaaaalt for langt. Øjhh!!

He he he he ja du bliver sgu ved med at skrive. Hi hi. Dejligt  Ja man kan virkelig føle sig som VERDENS bedste og klogeste mor når man ser DUM

Anmeld

2. april 2010

Barbamama

He he he. Fed snak der kom efter jeg var gået i seng. Det er vidst første gang der er gået druk i den på baby.dk! Ha ha ha

Anmeld

3. april 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

ENIG !!!

Hvis man er ved at ørle over alle de sure opstød og brokkerier der foregår "derude" (udenfor navleren), så er det altid dejligt at kunne trække sig tilbage til det dejlige, trygge og velkendte...
HER hvor alle de varme, positive og oprigtige mennesker er   

I er guld for mig. Og derfor er der intet der kan få MIG til at forlade stedet.

Selvom der er mange, som jeg endnu ikke har mødt, og kun kender udfra skrift og fotos, jamen så har hver og én, på hver sin måde, fået betydning.

Og jeg vil bestemt også sige Jer alle RIGTIG MANGE TAK FORDI I ER SÅ SKØNNE SOM I ER. Det er dejligt at være så privilligeret, at være en del af sådan et sammenhold 

Og så kan det ikke siges bedre!! Kan kun erklære mit 110% enig!

Anmeld

3. april 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

ENIG !!!

Hvis man er ved at ørle over alle de sure opstød og brokkerier der foregår "derude" (udenfor navleren), så er det altid dejligt at kunne trække sig tilbage til det dejlige, trygge og velkendte...
HER hvor alle de varme, positive og oprigtige mennesker er   

I er guld for mig. Og derfor er der intet der kan få MIG til at forlade stedet.

Selvom der er mange, som jeg endnu ikke har mødt, og kun kender udfra skrift og fotos, jamen så har hver og én, på hver sin måde, fået betydning.

Og jeg vil bestemt også sige Jer alle RIGTIG MANGE TAK FORDI I ER SÅ SKØNNE SOM I ER. Det er dejligt at være så privilligeret, at være en del af sådan et sammenhold 

Fuldstændig enig. Du er bare så god til at skrive det, som jeg tænker.

I er så dejlige allesammen. Skønt med en tryg base, hvor ingen tramper på hinanden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.