Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustAnotherName skriver: Hehe, tak
Hehe, tak
Det har jeg faktisk tit tænkt når jeg har læst dine svar i andre tråde. Du skriver lange svar og skriver nogle skide gode ting hvor man bare tænker: JA!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: Tina kan du så opføre dig ordentligt!!! Ha ha ha. Årh hvor ville det være ondt at sige aprilsnar efter sådan et indlæg. Fnis!
Tina kan du så opføre dig ordentligt!!! Ha ha ha. Årh hvor ville det være ondt at sige aprilsnar efter sådan et indlæg. Fnis!
TbCp skriver:
Ha ha ha ha.
... Gå i seng, sjove
Ih, det er da sødt sagt ...men ja, jeg skal lære at begrænse alle fyldeordene, for mine indlæg bliver ofte ret lange ....ved ikke hvorfor jeg har så svært ved at gøre mine svar korte. Taster bare løs, og giver los for mine tanker... Nok derfor Der sker (for) meget deroppe
JustAnotherName skriver: Ih, det er da sødt sagt ...men ja, jeg skal lære at begrænse alle fyldeordene, for mine indlæg bliver ofte ret lange ....ved ikke hvorfor jeg har så svært ved at gøre mine svar korte. Taster bare løs, og giver los for mine tanker... Nok derfor Der sker meget deroppe
Ih, det er da sødt sagt ...men ja, jeg skal lære at begrænse alle fyldeordene, for mine indlæg bliver ofte ret lange ....ved ikke hvorfor jeg har så svært ved at gøre mine svar korte. Taster bare løs, og giver los for mine tanker... Nok derfor Der sker meget deroppe
He he jamen jeg nyder godt af det og det gør de andre nok også!
michella80 skriver: He he jamen jeg nyder godt af det og det gør de andre nok også!
Og jeg nyder godt af alle Jer
JustAnotherName skriver: Og jeg nyder godt af alle Jer
TINA ???!!!??? ...... Jeg mente det jo altså ikke alvorligt!
Nå men nu går jeg i seng. he he. Godnat alle I dejlige kvinder!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128