Vil sgu bare lige sige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
48 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Barbamama

(endnu engang) at Navlestrengen er den BEDSTE!!!! ELSKER jer tøser og jeres EVIGE positive stemning og dejlige humør!!! Hvis man har det skidt kan man altid regne med at I har trøstende ord og gode råd med på vejen! Hvis man har det godt griner I sammen med en og giver et ekstra kram med på vejen! I er sgu for dejlige og jeg kan slet ikke undvære jer!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

oo

i lige måde, frøken!!

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

i lige måde, frøken!!

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

ENIG !!!

Hvis man er ved at ørle over alle de sure opstød og brokkerier der foregår "derude" (udenfor navleren), så er det altid dejligt at kunne trække sig tilbage til det dejlige, trygge og velkendte...
HER hvor alle de varme, positive og oprigtige mennesker er   

I er guld for mig. Og derfor er der intet der kan få MIG til at forlade stedet.

Selvom der er mange, som jeg endnu ikke har mødt, og kun kender udfra skrift og fotos, jamen så har hver og én, på hver sin måde, fået betydning.

Og jeg vil bestemt også sige Jer alle RIGTIG MANGE TAK FORDI I ER SÅ SKØNNE SOM I ER. Det er dejligt at være så privilligeret, at være en del af sådan et sammenhold 

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

ENIG !!!

Hvis man er ved at ørle over alle de sure opstød og brokkerier der foregår "derude" (udenfor navleren), så er det altid dejligt at kunne trække sig tilbage til det dejlige, trygge og velkendte...
HER hvor alle de varme, positive og oprigtige mennesker er   

I er guld for mig. Og derfor er der intet der kan få MIG til at forlade stedet.

Selvom der er mange, som jeg endnu ikke har mødt, og kun kender udfra skrift og fotos, jamen så har hver og én, på hver sin måde, fået betydning.

Og jeg vil bestemt også sige Jer alle RIGTIG MANGE TAK FORDI I ER SÅ SKØNNE SOM I ER. Det er dejligt at være så privilligeret, at være en del af sådan et sammenhold 

Lige nøjagtig!!!! Du er skide god til at sætte ord på!!!!

Anmeld

1. april 2010

oo

der var en der for nylig skrev i en af debatterne, at der absolut ikke fandtes en babyside med en helt god og ren kammertone på nettet og jeg tænkte bare "navlestrengen!"...vi har da aldrig haft de voldsomme diskussioner og svinestreger, har vi?

Anmeld

1. april 2010

TbCp

michella80 skriver:

(endnu engang) at Navlestrengen er den BEDSTE!!!! ELSKER jer tøser og jeres EVIGE positive stemning og dejlige humør!!! Hvis man har det skidt kan man altid regne med at I har trøstende ord og gode råd med på vejen! Hvis man har det godt griner I sammen med en og giver et ekstra kram med på vejen! I er sgu for dejlige og jeg kan slet ikke undvære jer!!!!!!

APRILSNAR!!!!

Øh eller ....

Høhøhøhøø jeg er rigtig sjov her sidst på aftenen

Jeg kan også godt lide jer

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

TbCp skriver:

APRILSNAR!!!!

Øh eller ....

Tina kan du så opføre dig ordentligt!!! Ha ha ha. Årh hvor ville det være ondt at sige aprilsnar efter sådan et indlæg. Fnis!

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

APRILSNAR!!!!

Øh eller ....

åååh ha .... jaja, og jeg er nem at få til at grine 

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Lige nøjagtig!!!! Du er skide god til at sætte ord på!!!!

Hehe, tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.