Zafir skriver:
Mmm. Det går jo rigtig godt med min terapi og alt det og jeg VED at det jeg skal lære, er at min mor ALDRIG bliver en opmærksom og rummelig mor, som sådan en mor skal være... Og det er grunden til at jeg ligger afstand nu, så jeg kan få tid til at lære det... Og lukke hende ind i det omfang jeg kan.
Men så idag, har hun sendt en gave til Idun. Vi åbnede den, for at se om der var lort i, eller om vi kunne lade hende åbne den i morgen. - Vi har pakket den sammen igen.
Der lå også et kort i den. Hun har været inde og læse på min blog- hvilket jeg vidste at der jo var en risiko for at hun gør, selvom hun ellers aldrig gør det...
Så lå der et kort.: Kære Zafir & Tom. Hjertlig tillykke med Idun idag og ikke mindst graviditeten. De bedste ønsker og lykke til med SPUNKEN...
Mor.
MED FUCKING SPUNKEN!!! - Hvor hjernelam kan man have lov til at være. Jeg bliver SINDSYGT ked af det og det gjorde Tom også da vi læste den.
Spunken er den der døde... Alle steder jeg har skrevet noget om den der bor i min mave nu, har jeg omtalt den som FNUG. Eller Fnugget...
Fuck fuck altså...
Jeg bliver altså bare så ked af det, når hun gør de der ting. Hun læser eller hører eller ser ALDRIG noget som helst end sin egen fucking næse...
Og hendes egne ting. Hun er pisseligeglad med at den døde, den lille. For hende, var det bare en lettelse... også skriver hun HELD OG LYKKE MED SPUNKEN...
Det er bare lavmålet af ubetænktsomhed...
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af det ligenu. Eller hvor jeg skal putte følelsen hen... Men jeg ved at det er sådan noget jeg må lære at skubbe væk, for jeg KAN ikke ændre hende og vil aldrig kunne ændre hende... æv pis og shitfuck...
mmmm.
Nu vil jeg prøve at glemme det og holde en dejlig fødselsdag med Idun i morgen...
herfra.
Arj søde zafir. jeg kan virkelig godt forstå du bliver ked af det. og det er IKKE for at tage idn mor i forsvar, men for at få dig til at tænke i en anden retning...
Kan det ske, at din mor siger spunken, fordi det er det hun ville vælge at kalde en lille i maven, til den har en "rigtig" identitet?
Altså kan det være, at hun bare virkelig forsøgte at være rar, og så bare slet ikke nåede at tænke, at spunken er noget helt bestemt for dig?
altså, ja, forstår du hvad jeg mener?
MEN jeg forstår GODT at du bliver lidt såret over det....
Knus og kram, og Tillykke med Idun, fra mig som synes at være aaaaalt for langt væk