At elske sit ene barn mere end det andet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Miamaja

hmm det er hvad man laegger i det. at elske et af ens born staerkere end det andet behover ikke betyde det andet barn ikke foler sig elsket nok.

jeg tror begge dele er naturligt at man enten elsker ens sine born eller elsker et mere. det behover ikke betyde noget negativt. det er hvad man gor det til og hvad ens born foler. hvis bornene foler sig ramt er der noget galt ellers ikke.

jeg er vokset op enormt elsket af mine foraeldre men fordi deres sidste efternoler er deres forste og eneste dreng, ved jeg min mor elsker ham lidt taettere - det gor mig intet for jeg har hendes kaerlighed 110 procent lige saadan vil jeg gaa min fremtid i mode hvis jeg bliver mor til flere. kaerlighed..det er ikke sort og hvidt eller enten eller. der er variationer og det er helt naturligt og kun godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Soap

Jeg elsker alle mine børn uendeligt højt men det er på forskellige måder , da de alle 3 er vidt forskellige så kommer kærligheden ikke til udtryk på helt samme måde 

Jeg må stille mig helt og holdent uforstående over for at vælge eller foretrække et barn frem for et andet eller elske mere som vist var ordet, det forstår jeg overhovet ikke og kommer heller aldrig nogensinde til det om så en klappede det med mig 

Min kærlighed til mine børn er uendelig og jeg ville gå gennem ild og vand for hver og en af dem 

Anmeld

2. april 2010

Kvindemin

Jeg tænker deriomod sådan; hvordan kan man samtidig elske et kommende barn lige så højt som man elsker sin nuværende lille putte nutte trold.
Jeg kan jo ikke sætte mig ind i det på samme måde som dem der har to eller flere børn. Vi har en nr. 2 påvej, og jeg kan ikke endnu sætte mig ind i de følelser jeg skulle få for det barn. Og jeg ved med SIKKERHED, at kærligheden på ingen måder ville blive større end min kærlighed til min første. Og på nuværende tidspunkt tror jeg at det altid vil være sådan. Ikke dermed ment der er/bliver en forskel, men en indre forskel vil der måske altid være???

Knus

Anmeld

2. april 2010

Soap

Chritinap skriver:

Jeg tænker deriomod sådan; hvordan kan man samtidig elske et kommende barn lige så højt som man elsker sin nuværende lille putte nutte trold.
Jeg kan jo ikke sætte mig ind i det på samme måde som dem der har to eller flere børn. Vi har en nr. 2 påvej, og jeg kan ikke endnu sætte mig ind i de følelser jeg skulle få for det barn. Og jeg ved med SIKKERHED, at kærligheden på ingen måder ville blive større end min kærlighed til min første. Og på nuværende tidspunkt tror jeg at det altid vil være sådan. Ikke dermed ment der er/bliver en forskel, men en indre forskel vil der måske altid være???

Knus

Nej for forskellen består i at dine børn er forskellig, det betyder ikke at mængden af kærlighed er det 

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Knus

Sådan tror jeg os jeg ville havde det når jeg bliver gravid. 

Men jeg synes os der er forskel på at være gravid med nr2 og så havde begge børn. jeg er os sikker på jeg ville elsker Lucas højre end det barn i maven. Men jeg tror os at når jeg har født vil jeg have lige meget kærlighed til dem begge men på 2 forskellige måder da de er 2 forskellige børn. 

Men der var flere ano. der skrev at de elsket deres ene barn højre end det andet og at de ville vælge det ene frem for det andet og der er jeg jo nysgerrig om at høre fra dem om de kan beskrive det for jeg forstå det ikke hi hi  

Anmeld

2. april 2010

Kvindemin

Diana... skriver:

Sådan tror jeg os jeg ville havde det når jeg bliver gravid. 

Men jeg synes os der er forskel på at være gravid med nr2 og så havde begge børn. jeg er os sikker på jeg ville elsker Lucas højre end det barn i maven. Men jeg tror os at når jeg har født vil jeg have lige meget kærlighed til dem begge men på 2 forskellige måder da de er 2 forskellige børn. 

Men der var flere ano. der skrev at de elsket deres ene barn højre end det andet og at de ville vælge det ene frem for det andet og der er jeg jo nysgerrig om at høre fra dem om de kan beskrive det for jeg forstå det ikke hi hi  

Har jeg slet ikke set, så noget engang med en der elskede den mindste mere end den første/den ældste. Der blev mit hjerte bare så knust. Men helt sikkert, det er noget andet at være gravid og så have barnet i hånden. Det jeg ville frem til var bare at der intet bliver taget fra min datter, hun vil altid være en ener i mine øjne. Men Henrik kan derimod ikke forstå jeg kan sige sådan...

Knus

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Har jeg slet ikke set, så noget engang med en der elskede den mindste mere end den første/den ældste. Der blev mit hjerte bare så knust. Men helt sikkert, det er noget andet at være gravid og så have barnet i hånden. Det jeg ville frem til var bare at der intet bliver taget fra min datter, hun vil altid være en ener i mine øjne. Men Henrik kan derimod ikke forstå jeg kan sige sådan...

Knus

Ja det os sådan jeg har det nu. og derfor jeg lavet denne tråd og håbet nogen af dem der skrev det ville forklare det da det jo er muligt at være ano i denne tråd men det ser ikke sådan ud. 

Nej selvfølgelig bliver der ikke det du har jo masser af kærlighed til 2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.